sentra1365380830 Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 HEI JEG ER 15 ÅR OG BRUKER BLEIER(PAMPERS UP AND GO 30 KG) JEG HAR ENURESE OG ENCOPRESE OG ER ELLERS EN VANLIG GUTT ER DET NOEN SOM HAR SPM ELLER SVAR TIL MEG / RÅD .. PLIS ?????????? 0 Siter
DarkPink Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Eneste rådet jeg kan gi deg er å bruke små bokstaver og mindre tegnsetting. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Eneste rådet jeg kan gi deg er å bruke små bokstaver og mindre tegnsetting. Spør du om noen her er plaget av det samme og kanskje har noen tips til deg? Og om de i såfall vet om det hindrer dem veldig i dagliglivet? Er du redd det skal merkes på deg at du går med bleier? Jeg har ikke sånne problemer, men det er vel kanskje noen innom her av og til som har det. Mange er innom bare noen ganger i uka, så du må kanskje være tålmodig. 0 Siter
flisa Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Regner med du kan lese mer om dette her: http://www.google.com/search?hl=no&q=ENURESE+OG+ENCOPRESE+&lr= Lykke til! 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Du trenger ikke bruke pampers; de blir vel for store? Spør i helsebutikk; de kjenner godt hjelpemidler for de som trenger det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.