Gjest ny på FP Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Jeg har hjemmeside i FP med gjestebok. Det er blitt laget en loggfil for kommentarene som legges inn. Hvordan kan jeg redigere denne loggen. Det er kommet inn noen tomme medlinger som jeg ønskerå fjerne. Når jeg oppdaterer fra FP til weben går det vel bare den ene veien? Eller vil meldingene legge seg i loggen slik at jeg kan redigere denne. Forsøkte å gå inn i loggen i FP. Da var denne tom og alle meldingene ble borte fra weben. Skjønner ikke dette helt jeg... Må det settes opp på en spesiell måte, tro? 0 Siter
keinstein Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Loggen ligger på serveren og må redigeres direkte der. Ta kopi av den så du har før du starter. 0 Siter
Gjest ny på FP Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Loggen ligger på serveren og må redigeres direkte der. Ta kopi av den så du har før du starter. Ok. prøver det. Takk skal du ha;) 0 Siter
keinstein Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Ok. prøver det. Takk skal du ha;) Den kan bli overskrevet, så se når du publiserer at du ikke svarer ja til å overskrive den. ta kopier hvis den er viktig. 0 Siter
Gjest ny på FP Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Den kan bli overskrevet, så se når du publiserer at du ikke svarer ja til å overskrive den. ta kopier hvis den er viktig. Fikk det til. Takk igjen... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.