Gå til innhold

Jeg VISSTE

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var et hakk bedre, ja.

Men for et navn på denne karen:

Lars Lacob Galåen . hihi

Skrevet

Det var et hakk bedre, ja.

Men for et navn på denne karen:

Lars Lacob Galåen . hihi

Lacob? Nå må du ikke lyve på ham mer spesielle navn enn han faktisk har da, cecily..

Skrevet

Lacob? Nå må du ikke lyve på ham mer spesielle navn enn han faktisk har da, cecily..

Joho! Det stod så under det bålbildet. Bare se selv, du.

Skrevet

Jeg har kun sett første episode av Jakten på kjærligheten, men etter den episoden tippet jeg at akkurat hun der ville bli valgt til slutt.

Artig at hun ihvertfall er blant de to siste, da! ;-)

Når det gjaldt han gubben i 50-åra, tippet jeg at han ville ende opp med enten X eller Y, og jeg så et lite glimt her av en reklame for finalen, og "lo and behold" - var det ikke nettopp de to damene jeg så sitte der på kjøkkenet hans, da? ;-)

For de andre to tippet jeg ingen spesielle ut fra første program.

Skrevet

Se der, ja. Det skal ikke store ting til for at det skal virke som underverker.

Skrevet

Nå er jeg ikke helt med. Er hun ikke alltid pen?

Vi hadde en tråd for litt siden om at noen burde få rydda opp i de buskene hun hadde i panna, og at når det var gjort, så ville vi få se hvor pen hun var. Nå er vi her.

Skrevet

Sikkert hun selv eller noen bekjente som har sett våre hyggelige, velmenende råd her om dagen ;-)

Skrevet

Vi hadde en tråd for litt siden om at noen burde få rydda opp i de buskene hun hadde i panna, og at når det var gjort, så ville vi få se hvor pen hun var. Nå er vi her.

Jeg syns hun var mer sjarmerende og søt med litt mer bryn jeg da :)

Skrevet

Jeg syns hun var mer sjarmerende og søt med litt mer bryn jeg da :)

Tja.. er uenig, men forstår hva du mener. Jeg synes ikke det er pent med jenter som blir fullstendig mainstream, man skal ha sitt eget særpreg, men buskebryn er sjeldent kledelig.

Skjeve tenner f.eks, synes jeg kan være utrolig sjarmerende. Hun har jo litt av det, og Susanne i Idol hvis du husker, hun er noe av det nydeligste jeg har sett.

Skrevet

Tja.. er uenig, men forstår hva du mener. Jeg synes ikke det er pent med jenter som blir fullstendig mainstream, man skal ha sitt eget særpreg, men buskebryn er sjeldent kledelig.

Skjeve tenner f.eks, synes jeg kan være utrolig sjarmerende. Hun har jo litt av det, og Susanne i Idol hvis du husker, hun er noe av det nydeligste jeg har sett.

Du har ikke noe bilde av henne med buskebryn da? Husker ikke helt hvordan hun ser ut, kjente henne nesten ikke igjen på det bildet du la ut heller :)

Gjest hva røper hun her tro :o)
Skrevet

Hun uttaler følgende i Romsdals-budstikke

"24-åringen var ikke spesielt begeistret da hun fikk høre om forsideoppslaget i det siste nummeret av Se og Hør. Med et stort bilde av Lars Jacob og to små av Agathe og Mari, står det "Hadde sex med en av frierne" med feit typografi. Men i selve saken er det ingen bekreftelse på det.

Jeg vet hvordan Se og Hør er, men dette var i overkant spekulativt. De burde snakket med meg først. Får håpe at folk leser det som står i selve artikkelen, for det gir et mer nyansert bilde av den saken."

Det stod vel ingenting i Se&Hør at det var henne de siktet til .......

Skrevet

Du har ikke noe bilde av henne med buskebryn da? Husker ikke helt hvordan hun ser ut, kjente henne nesten ikke igjen på det bildet du la ut heller :)

Hm.. nei.. men det ble lagt ut ett her fra tv2.no, under tråden "jakten på kjærligheten" elelr "bonderomantikk" elelr noe sånt. Kanskje du kan leite et av de stedene?

Kunne forsøkt å finne det til deg, men jeg forsøker å løsrive meg fra dol nå og gjøre noe fornuftig.. =)

Skrevet

Jeg har ikke reagert på øyenbrynene hennes. Synes hun har vært pen hele tida, jeg.

Skrevet

[quote name=hva røper hun her tro :o)' timestamp='1133182664' post='2863635]

Hun uttaler følgende i Romsdals-budstikke

"24-åringen var ikke spesielt begeistret da hun fikk høre om forsideoppslaget i det siste nummeret av Se og Hør. Med et stort bilde av Lars Jacob og to små av Agathe og Mari, står det "Hadde sex med en av frierne" med feit typografi. Men i selve saken er det ingen bekreftelse på det.

Jeg vet hvordan Se og Hør er, men dette var i overkant spekulativt. De burde snakket med meg først. Får håpe at folk leser det som står i selve artikkelen, for det gir et mer nyansert bilde av den saken."

Det stod vel ingenting i Se&Hør at det var henne de siktet til .......

Hehe...

Så du ifjor, da han skurken hadde seg med hun ene i fylla da det var to igjen, og hun andre dro forbanna hjem? *flire*

Skrevet

Jeg har ikke reagert på øyenbrynene hennes. Synes hun har vært pen hele tida, jeg.

Men du liker jo litt mandige jenter ;p

Gjest hva røper hun her tro :o)
Skrevet

Hehe...

Så du ifjor, da han skurken hadde seg med hun ene i fylla da det var to igjen, og hun andre dro forbanna hjem? *flire*

:o) ja det gjorde jeg.

Skrevet

Men du liker jo litt mandige jenter ;p

Ja, de rosa jålene er ikke etter min smak. Ikke de lyserosa i alle fall, hihi.

Jeg liker atletiske idrettsjenter som løper fort og løfter tungt.

Skrevet

Ja, de rosa jålene er ikke etter min smak. Ikke de lyserosa i alle fall, hihi.

Jeg liker atletiske idrettsjenter som løper fort og løfter tungt.

Hehe. Det er bare sjelen min som er mørkerosa. Utenpå er jeg rød og sort. Men jeg er vel sålangt man kan komme fra atletisk.. =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...