Gyda Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Du har ikke noe bilde av henne med buskebryn da? Husker ikke helt hvordan hun ser ut, kjente henne nesten ikke igjen på det bildet du la ut heller Her er bildet: http://pub.tv2.no/TV2/magasiner/bonderomantikk/article467516.ece?id=46543&slide=7#slide 0 Siter
flisa Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Tja.. er uenig, men forstår hva du mener. Jeg synes ikke det er pent med jenter som blir fullstendig mainstream, man skal ha sitt eget særpreg, men buskebryn er sjeldent kledelig. Skjeve tenner f.eks, synes jeg kan være utrolig sjarmerende. Hun har jo litt av det, og Susanne i Idol hvis du husker, hun er noe av det nydeligste jeg har sett. Bjørn Skifs har sånn sprek skjeiv fortann, syns jeg http://www.skifs.se/Images/skivor/bjornskifs_300.jpg 0 Siter
DarkPink Skrevet 28. november 2005 Forfatter Skrevet 28. november 2005 Bjørn Skifs har sånn sprek skjeiv fortann, syns jeg http://www.skifs.se/Images/skivor/bjornskifs_300.jpg *smelte* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Hun har sikkert sett seg selv på tv og sett hvordan hun egentlig ser ut 0 Siter
DarkPink Skrevet 28. november 2005 Forfatter Skrevet 28. november 2005 Er du fra Molde? ) Nei, eksen min er =) 0 Siter
DarkPink Skrevet 28. november 2005 Forfatter Skrevet 28. november 2005 Hun har sikkert sett seg selv på tv og sett hvordan hun egentlig ser ut Hehe. Har de ikke speil på Dovre da? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Hehe. Har de ikke speil på Dovre da? Sånn som hun så ut, så tror jeg ikke det Mulig hun fikk nytt da hun flyttet til Molde 0 Siter
DarkPink Skrevet 28. november 2005 Forfatter Skrevet 28. november 2005 Sånn som hun så ut, så tror jeg ikke det Mulig hun fikk nytt da hun flyttet til Molde Hihi 0 Siter
Gjest mij Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Hehe... Så du ifjor, da han skurken hadde seg med hun ene i fylla da det var to igjen, og hun andre dro forbanna hjem? *flire* Hvem var det?? ) 0 Siter
DarkPink Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Skrevet 13. desember 2005 Hvem var det?? ) Leser du gamle tråder idag du da? Tatt et lite forfattersøk på meg kanskje....? =p Husker du ikke han snauhåra som lo litt sånn "høh-høh", som hadde igjen ei med lyst, kort hår og ei med mørkt, langt til slutt. Så drakk de seg fulle sammen med venner, og da lyshåra skulle banke på for å spørre om cola tidlig på morrakvisten lå mørkhåra i senga hans... Hun styrta ut til bilen og skulle dra og greier, og Moholt måtte rope på henne og spørre om hun kunne få snakke litt med henne før hun stakk.. *le seg skakk* 0 Siter
Gjest mij Skrevet 13. desember 2005 Skrevet 13. desember 2005 Leser du gamle tråder idag du da? Tatt et lite forfattersøk på meg kanskje....? =p Husker du ikke han snauhåra som lo litt sånn "høh-høh", som hadde igjen ei med lyst, kort hår og ei med mørkt, langt til slutt. Så drakk de seg fulle sammen med venner, og da lyshåra skulle banke på for å spørre om cola tidlig på morrakvisten lå mørkhåra i senga hans... Hun styrta ut til bilen og skulle dra og greier, og Moholt måtte rope på henne og spørre om hun kunne få snakke litt med henne før hun stakk.. *le seg skakk* Bittelitt paranoid kanskje? ;-) Fikk med meg at det var diskutert mye om dette programmet, og tok et søk på "Jakten på kjærligheten". Jeg gikk på skole med en av de fire, og må jo få med meg alt av sladder ;-) Forresten, jo, nå husker jeg hvem du mente! Men hun lyshåra var jo lettere forstyrra, fikk jeg mistanke om. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.