Gå til innhold

Jeg VISSTE

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja.. er uenig, men forstår hva du mener. Jeg synes ikke det er pent med jenter som blir fullstendig mainstream, man skal ha sitt eget særpreg, men buskebryn er sjeldent kledelig.

Skjeve tenner f.eks, synes jeg kan være utrolig sjarmerende. Hun har jo litt av det, og Susanne i Idol hvis du husker, hun er noe av det nydeligste jeg har sett.

Bjørn Skifs har sånn sprek skjeiv fortann, syns jeg :)

http://www.skifs.se/Images/skivor/bjornskifs_300.jpg

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hun har sikkert sett seg selv på tv og sett hvordan hun egentlig ser ut ;)

Skrevet

Hun har sikkert sett seg selv på tv og sett hvordan hun egentlig ser ut ;)

Hehe. Har de ikke speil på Dovre da?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hehe. Har de ikke speil på Dovre da?

Sånn som hun så ut, så tror jeg ikke det :P

Mulig hun fikk nytt da hun flyttet til Molde ;)

Skrevet

Sånn som hun så ut, så tror jeg ikke det :P

Mulig hun fikk nytt da hun flyttet til Molde ;)

Hihi

• 3 uker senere...
Skrevet

Hehe...

Så du ifjor, da han skurken hadde seg med hun ene i fylla da det var to igjen, og hun andre dro forbanna hjem? *flire*

Hvem var det?? :o)

Skrevet

Hvem var det?? :o)

Leser du gamle tråder idag du da? Tatt et lite forfattersøk på meg kanskje....? =p

Husker du ikke han snauhåra som lo litt sånn "høh-høh", som hadde igjen ei med lyst, kort hår og ei med mørkt, langt til slutt. Så drakk de seg fulle sammen med venner, og da lyshåra skulle banke på for å spørre om cola tidlig på morrakvisten lå mørkhåra i senga hans... ;)

Hun styrta ut til bilen og skulle dra og greier, og Moholt måtte rope på henne og spørre om hun kunne få snakke litt med henne før hun stakk..

*le seg skakk*

Skrevet

Leser du gamle tråder idag du da? Tatt et lite forfattersøk på meg kanskje....? =p

Husker du ikke han snauhåra som lo litt sånn "høh-høh", som hadde igjen ei med lyst, kort hår og ei med mørkt, langt til slutt. Så drakk de seg fulle sammen med venner, og da lyshåra skulle banke på for å spørre om cola tidlig på morrakvisten lå mørkhåra i senga hans... ;)

Hun styrta ut til bilen og skulle dra og greier, og Moholt måtte rope på henne og spørre om hun kunne få snakke litt med henne før hun stakk..

*le seg skakk*

Bittelitt paranoid kanskje? ;-) Fikk med meg at det var diskutert mye om dette programmet, og tok et søk på "Jakten på kjærligheten". Jeg gikk på skole med en av de fire, og må jo få med meg alt av sladder ;-)

Forresten, jo, nå husker jeg hvem du mente! Men hun lyshåra var jo lettere forstyrra, fikk jeg mistanke om.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...