Gå til innhold

Er du en menneskekjenner?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

laguna1365380434
Skrevet

Hadde tretten,og trodde jeg skulle være mye flinkere..:-)

Skrevet

18 av 20!!!

Tok alle de feika, men sa at to av de ekte var feik... ;-)

Skrevet

Jeg fikk også 15 av 20, men trykte feil på den første, så skulle vært 16 =p

Skrevet

Jepp. Tok 18 av 20. Og da følte jeg meg veldig usikker på den ene hvor jeg tok feil.

Ble kjempeforundret selv jeg *big smile*

Annonse

Skrevet

Hadde tretten,og trodde jeg skulle være mye flinkere..:-)

Jeg hadde 13 av 20. Det var flere jeg trodde hadde fake smil, men som faktisk ikke hadde det:)

Gjest Lindsay84
Skrevet

jeg hadde 17 av 20 så da er vel jeg en menneskekjenner jeg da...:)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg hadde 13 av 20. Det var flere jeg trodde hadde fake smil, men som faktisk ikke hadde det:)

Jeg var litt omvendt,jeg trodde en del fakere var oppriktige, men jeg hadde noen feilden andre veien også.

:-)

Skrevet

18 av 20.

Den grå litt eldre forretningstypen er litt udefinerbar.Sikkert en skikkelig byråkrat. Jobber nok på Kemnerkontoret.

Annonse

Skrevet

Blæh! Jeg misforstod. Klarte 13 av 20, men skjønte ikke at jeg måtte trykke på play-knappen....:-P

Skrevet

Blæh! Jeg misforstod. Klarte 13 av 20, men skjønte ikke at jeg måtte trykke på play-knappen....:-P

Jeg finner fader meg ikke playknappen engang jeg! Får ikke starta noe som helst. hehe...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...