Gjest Lindsay84 Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Alt er klart til bryllupet mitt som skal holdes på lørdagen før jul. Men så kommer min bestevenn og forlover og sier at hun er forelsket i meg. Selfølgelig skal jeg gifte meg, men hva med henne, skal jeg forsatt ha henne til forlover eller skal jeg skunde meg å finne en ny? Jeg trenger sårt råd... 0 Siter
DarkPink Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Jøss.. ser hun veldig mye på amerikanske filmer? Jeg synes du skal beholde henne og vise henne at hun er like mye venninna di etter denne betroelsen som før. Hun kan vel strengt tatt ikke ha forventa at du skulle gifte deg med henne istedenfor. 0 Siter
Gjest Lindsay84 Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Jøss.. ser hun veldig mye på amerikanske filmer? Jeg synes du skal beholde henne og vise henne at hun er like mye venninna di etter denne betroelsen som før. Hun kan vel strengt tatt ikke ha forventa at du skulle gifte deg med henne istedenfor. hun ser lite på tv... men tingen er at jeg synes at det var litt ekkelt 0 Siter
DarkPink Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 hun ser lite på tv... men tingen er at jeg synes at det var litt ekkelt Det skjønner jeg. Men øsnker du ikke å fremdeles være venninna hennes som før? 0 Siter
mrxx Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Forhold deg til det ekteskapet du skal inn i og kjør løpet etter den planen du har laget. Du kan da ikke utestenge henne fra bryllupet og nekte henne å være forlover. Det må hun oppfatte som et sterkt svik fra din side. Oppfør deg normalt etter denne betroelsen. 0 Siter
Gjest Lindsay84 Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Det skjønner jeg. Men øsnker du ikke å fremdeles være venninna hennes som før? jo jeg gjør vel egentlig det, men det er mangen ting som kommer til og forandre seg.sånn som å gå på do når vi er ute eller dele dusj etter trenning. viss du skjønner. 0 Siter
DarkPink Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 jo jeg gjør vel egentlig det, men det er mangen ting som kommer til og forandre seg.sånn som å gå på do når vi er ute eller dele dusj etter trenning. viss du skjønner. Jeg kan forstå det, men jeg synes du må passe deg litt for å trekke deg unna henne. Tenk på hvor vanskelig det var for henne å bekjenne dette til deg. Hun trenger å se at du fremdeles er glad i henne og ikke synes hun er ekkel. Hun kommer uansett ikke til å kaste seg over deg i dusjen, og hun vet at det ikke blir noe mellom dere når du er gift. En vakker dag finner hun seg en annen jente hun blir lykelig med. Du må fremdeles være venninnen hennes. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Spør henne om hun vil/orker da vel? Skjønner ikke at dere må slutte å gå på do sammen. Ikke dusjen heller egentlig, det må jo være et større problem for henne enn for deg? 0 Siter
Gjest Lindsay84 Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Spør henne om hun vil/orker da vel? Skjønner ikke at dere må slutte å gå på do sammen. Ikke dusjen heller egentlig, det må jo være et større problem for henne enn for deg? Sant det. Tror nok det bare er det at jeg ikke var forbrett nok, men det blir vel en aldri til sånne betroelser heller. 0 Siter
Gjest Havelar Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 jo jeg gjør vel egentlig det, men det er mangen ting som kommer til og forandre seg.sånn som å gå på do når vi er ute eller dele dusj etter trenning. viss du skjønner. Men dette har jo ingenting med forloveroppgaven å gjøre. Er du gammel nok til å gifte deg er du gammel nok til å gå INN på båsen på do alene (det slutta da vi med i 17-års alderen?) Det er jo en latterlig problemstilling. Og man dusjer jo ikke SAMMEN etter trening, bruk et håndkle og vær rask. Du må snakke med henne, det er jo hun som har det vanskelig, du kan jo bare føle deg smigret? Hvis du heller vil velge en annen, så gjør du det, det er helt opp til deg. Du bør også spørre henne om hun klarer å være glad på dine vegne på bryllupsdagen, ellers er det jo trist å ha henne som forlover. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Sant det. Tror nok det bare er det at jeg ikke var forbrett nok, men det blir vel en aldri til sånne betroelser heller. Nei, det var vel ikke akkurat noe du hadde tenkt var en eventualitet. Men hun er en god venninne, den betroelsen var nok ikke lett å komme med :-) Litt derfor jeg synes du skal spørre om hun orker, må jo ligge en del bak, ellers ville hun vel ikke sagt noe. De fleste holder sikkert sånt for seg selv når de vet det ikke er håp, så det er nok mange følelser man aldri får vite om. Viktig å huske m.h.t. til å slutte å gjøre ting med henne, du vet jo ikke hva alle andre du omgås tenker, og du gjør ting for det?! :-) 0 Siter
Gjest silkolene Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Her ligger det an til en trekant-bryllupsnatt for den lykkelige brudgom. 0 Siter
Gjest fjortisgreier Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 jo jeg gjør vel egentlig det, men det er mangen ting som kommer til og forandre seg.sånn som å gå på do når vi er ute eller dele dusj etter trenning. viss du skjønner. Gå på do sammen og dusje sammen ? Herregud - hvor gamle er dere ? 0 Siter
morsan Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Gå på do sammen og dusje sammen ? Herregud - hvor gamle er dere ? LOL! :-) Jeg ville nok ha blitt meget overrasket dersom en god venninne ikke bare hadde kommet ut av skapet, men dertil at hun var forelsket i meg! Jeg skjønner at man kan føle en slik situasjon ukomfortabel. Men akkurat det med dusjinga, da! *ha ha* På et treningssted er det vel stor sannsnynlighet for at en lesbisk jente kan dusje der samtidig som meg, men jeg føler meg mye mer komfortabel med det enn om jeg skulle dusje med en homofil mann tilstede!! ;-) 0 Siter
DarkPink Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Gå på do sammen og dusje sammen ? Herregud - hvor gamle er dere ? Har du din egen dusj på treningssenteret? 0 Siter
Gjest fjortisgreier Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Har du din egen dusj på treningssenteret? Ja, det har jeg. Ikke akkurat med vegger og dør da, men mer som en bås. Så for meg at de dusjet begge to i samme bås ;-) 0 Siter
DarkPink Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Ja, det har jeg. Ikke akkurat med vegger og dør da, men mer som en bås. Så for meg at de dusjet begge to i samme bås ;-) Hehe, DA skjønner jeg bedre. Jeg så for meg sånn åpen gymmen på skolen-dusj jeg. Der ser du hvor ofte jeg trener.. =p 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Selvfølgelig skal du ha henne som forlover hvis hun vil sjøl. Damen har vel ikke forandret seg sånn over dagen, dere kan vel være like gode venner uansett. Hun er sikkert ganske klar over og har sikkert vært det lenge at hun ikke har noen tjans hos deg. Men er vel enig med flisa at hun kunne ha spart seg med å fortelle det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.