Gå til innhold

Han leste mine private mail..

Anbefalte innlegg

Gjest Dendromer

Har vært sammen med han i ca 6 måneder nå.. Har hatt noen ekstra "beilere" før jeg traff han. Vi er kun gode venner, og de vet at jeg er forelsket i han. De holder jo avstand, men har jo ringt, sendt meg sms og mailer likevel. Jeg vet at han ikke liker dette, og at han nærmest sniklyttet når de ringte, eller lente seg over skuldern min da de sendte meg en sms. Jeg kunne jo ikke annet enn å svare de kort.. Jeg fattet en dag mistanke om at han hadde sniklest mine private mail, og konfronterte han med dette. Han hadde tilogmed fisket opp mitt eget passord, og logget seg inn. Han nektet først, men tilsto senere. Han var veldig lei seg, og angret. Han sa at han gjorde det fordi han var usikker på om jeg hadde et forhold til flere. Jeg har jo ingenting å skjule for han, men føler definitivt at han har gått over en forbudt grense her. Jeg ble mildt sagt forbannet og skjelte han ut. Veldig i tvil om hva jeg skal gjøre nå? Kan jeg stole på han framover?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208059-han-leste-mine-private-mail/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det første du bør gjøre er jo å kutte ut all kontakt med dine tidligere beilere da!

Jeg synes det er et grovt overtramp det kjæresten din har gjort, men jeg skjønner ham litt også. Hadde min kjære drevet og sendt sms og mailer til andre damer som han datet tidligere så hadde jeg også blitt sur og det med rette!

"...lente seg over skuldern min da de sendte meg en sms. Jeg kunne jo ikke annet enn å svare de kort."

Forstås som om han ikke var der, ville du svart langt? Da skjønner jeg om han lurer på om du har rent mel i posen, virker som du prøver å skjule noe.

Ikke at det er en unnskyldning for det han gjorde, men det kan være en forklaring.

Annonse

Gjest Muninmunin

Vet hva du mener, har hatt det sånn selv. Han leste msn-loggene mine, meldingene mine osv. Det var delvis fordi jeg alltid har sagt at han kan se på hva han vil av mine ting, delvis nysgjerrighet.

Du må bare velge hvem som er viktigst. Når han er redd det skjer ting, så kommer han også til å tolke alt han kommer over som flørt eller lignende... Velg rett og slett, kontakt med alle du kjenner uansett historien deres, eller kontakt kun med de du ikke har en flørtehistorie med.

Gjest Dendromer

Vet hva du mener, har hatt det sånn selv. Han leste msn-loggene mine, meldingene mine osv. Det var delvis fordi jeg alltid har sagt at han kan se på hva han vil av mine ting, delvis nysgjerrighet.

Du må bare velge hvem som er viktigst. Når han er redd det skjer ting, så kommer han også til å tolke alt han kommer over som flørt eller lignende... Velg rett og slett, kontakt med alle du kjenner uansett historien deres, eller kontakt kun med de du ikke har en flørtehistorie med.

Det var bra det kom ett fint og seriøst svar da.. :-) Jeg synes vel kanskje selv også at det hørtes ut som tatt ut fra en novelle det jeg skrev, men det ble nå sånn. Jeg vil ikke at han skal ha fri tilgang til alt.. Ikke fordi jeg har hemmeligheter, men fordi det er viktig å ha det lille private "rommet" der. Ja, han er nok sjalu, og han er nok redd for at jeg flørter med andre. Men det kommer jeg ikke til å slutte med, spesielt ikke når det er helt uskyldig. de er ikke x-er.. men kun morsomme gutter som jeg liker å få en hilsen fra. Håper du får en fin jul, hvem du nå enn er. Hilsen D

UndrendePåDetMeste

Det var bra det kom ett fint og seriøst svar da.. :-) Jeg synes vel kanskje selv også at det hørtes ut som tatt ut fra en novelle det jeg skrev, men det ble nå sånn. Jeg vil ikke at han skal ha fri tilgang til alt.. Ikke fordi jeg har hemmeligheter, men fordi det er viktig å ha det lille private "rommet" der. Ja, han er nok sjalu, og han er nok redd for at jeg flørter med andre. Men det kommer jeg ikke til å slutte med, spesielt ikke når det er helt uskyldig. de er ikke x-er.. men kun morsomme gutter som jeg liker å få en hilsen fra. Håper du får en fin jul, hvem du nå enn er. Hilsen D

Du må nesten ta et oppgjør med deg selv ang. dette med vennskapelig flørting. For han reagerer på dette, og det kommer han ikke til å slutte med, det kan jeg love deg. Kan han leve med at du har et behov for å beholde dine vennskapelige flørter? Jeg fikk sprøsmålet i klartekst: hvorfor har du et så sterkt behov for andres oppmerksomhet? Hvis svaret er at du ikke får nok spenning fra kjæresten, så er det noe dere kan jobbe med, og hvis svaret er at du rett og slett har det, så må dere finne en måte å komme dere gjennom dette...

Ikke glem at vi har alle forskjellige syn på hva som er greit, og uansett hvor OK dette er for deg, så er det alt annet for ham.

Ønsker dere lykke til:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...