Gå til innhold

Stressa nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med hjertebank og hjernen i høygir (har droppet kaffen i dag), er i ferd med å skrive ferdig masteroppgaven min, og må levere et siste utkast i morgen! Men, det er så mye som gjenstår, jeg ser ikke enden på det, og mister fullstendig fokus...

Noen som har vært i samme situasjon? Jeg trenger bare et råd for å slappe av og fokusere, eventuelt finne ut hvordan jeg kan gå 24 timer tilbake i tid :)

Fortsetter under...

Skrevet

Hvorfor droppet du kaffen? Hvis du drikker kaffe til vanlig og plutselig kuttet den ut i dag gjør nok det deg ekstra stresset. Jeg kuttet ut koffein for ikke lenge siden og hadde abstinenser i 3 dager, følte meg fysisk syk (drakk ca 3 liter cola light til daglig)

Ta deg en god kopp kaffe du, så roer nok nervene seg!

Skrevet

Jeg drikker en del kaffe til daglig og hvis jeg kutter den ut så får jeg kjempehodepine ved lunsjtider. Det eneste som kurerer den er en kopp kaffe! Så pass på hvis du får hodepine, det er nok ikke lesinga som gir deg hodepine isåfall.

Skrevet

Synes også du skal drikke kaffe.

Jeg skal levere hjemmeeksamen om under 48 timer og har skrevet tja....*ordtelling* 58 ord...

Hvis du finner en tidsmaskin må du love å ta med meg også.

Tror du bare må stole på at det du har til nå er bra nok og heller rette de største feiliene og tette de største hullene. Store siste sekund-endringer blir gjerne ganske synlige.

Lykke til!

Petrine Eiffel
Skrevet

Kunne vel ha valgt en annen, mindre stressende dag å kutte ut kaffen på vel? Dette må da ha vært utrolig dårlig timing?

Skrevet

Synes også du skal drikke kaffe.

Jeg skal levere hjemmeeksamen om under 48 timer og har skrevet tja....*ordtelling* 58 ord...

Hvis du finner en tidsmaskin må du love å ta med meg også.

Tror du bare må stole på at det du har til nå er bra nok og heller rette de største feiliene og tette de største hullene. Store siste sekund-endringer blir gjerne ganske synlige.

Lykke til!

Takk skal du ha! Nå er det kaffe på gang her :)

Lykke til du også!

Annonse

Skrevet

Kunne vel ha valgt en annen, mindre stressende dag å kutte ut kaffen på vel? Dette må da ha vært utrolig dårlig timing?

Hehe, joda... Trodde det var best å kutte den ut i dag, for jeg er jo helt i hundre allerede :)

Men nå nyter jeg en varm kopp svart kaffe med bittelitt melk, nam!

Petrine Eiffel
Skrevet

Hehe, joda... Trodde det var best å kutte den ut i dag, for jeg er jo helt i hundre allerede :)

Men nå nyter jeg en varm kopp svart kaffe med bittelitt melk, nam!

Hehe, det er deg vel unt. Bli ferdig med master'n din du, så kan du kutte kaffen på et senere tidspunkt.

Lykke til:-)

Skrevet

Hehe, det er deg vel unt. Bli ferdig med master'n din du, så kan du kutte kaffen på et senere tidspunkt.

Lykke til:-)

Takk skal du ha :) Har så mye å se fram til når dette er over, har fått meg jobb og får endelig fri om kveldene og i helgene. Hurra!

*slurper kaffe og skriver videre*

Skrevet

Hvorfor droppet du kaffen? Hvis du drikker kaffe til vanlig og plutselig kuttet den ut i dag gjør nok det deg ekstra stresset. Jeg kuttet ut koffein for ikke lenge siden og hadde abstinenser i 3 dager, følte meg fysisk syk (drakk ca 3 liter cola light til daglig)

Ta deg en god kopp kaffe du, så roer nok nervene seg!

Så flink du er! Burde kuttet ut colaen jeg også... Men føler meg syyyyk hvis jeg ikke drikker cola.

Men varer abstinensene bare i tre dager, altså? Virkelig?!

Kanskje det skal bli nyttårsforsettet mitt, å kutte ut colaen?

Skrevet

Så flink du er! Burde kuttet ut colaen jeg også... Men føler meg syyyyk hvis jeg ikke drikker cola.

Men varer abstinensene bare i tre dager, altså? Virkelig?!

Kanskje det skal bli nyttårsforsettet mitt, å kutte ut colaen?

Har vært uten ca en måned nå, og jeg savner det ikke engang. Jeg gikk over til koffeinfri, og etter en uke på det kuttet jeg helt ut. Hadde aldri trodd jeg skulle klare det etter å ha vært avhengig i 18 år.

Men de første dagene var fæl!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...