Gjest Amused Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Sitter her med hjertebank og hjernen i høygir (har droppet kaffen i dag), er i ferd med å skrive ferdig masteroppgaven min, og må levere et siste utkast i morgen! Men, det er så mye som gjenstår, jeg ser ikke enden på det, og mister fullstendig fokus... Noen som har vært i samme situasjon? Jeg trenger bare et råd for å slappe av og fokusere, eventuelt finne ut hvordan jeg kan gå 24 timer tilbake i tid 0 Siter
Aryane Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Hvorfor droppet du kaffen? Hvis du drikker kaffe til vanlig og plutselig kuttet den ut i dag gjør nok det deg ekstra stresset. Jeg kuttet ut koffein for ikke lenge siden og hadde abstinenser i 3 dager, følte meg fysisk syk (drakk ca 3 liter cola light til daglig) Ta deg en god kopp kaffe du, så roer nok nervene seg! 0 Siter
Gjest ibro Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Jeg drikker en del kaffe til daglig og hvis jeg kutter den ut så får jeg kjempehodepine ved lunsjtider. Det eneste som kurerer den er en kopp kaffe! Så pass på hvis du får hodepine, det er nok ikke lesinga som gir deg hodepine isåfall. 0 Siter
Gjest liede Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Synes også du skal drikke kaffe. Jeg skal levere hjemmeeksamen om under 48 timer og har skrevet tja....*ordtelling* 58 ord... Hvis du finner en tidsmaskin må du love å ta med meg også. Tror du bare må stole på at det du har til nå er bra nok og heller rette de største feiliene og tette de største hullene. Store siste sekund-endringer blir gjerne ganske synlige. Lykke til! 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Kunne vel ha valgt en annen, mindre stressende dag å kutte ut kaffen på vel? Dette må da ha vært utrolig dårlig timing? 0 Siter
Gjest Amused Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Synes også du skal drikke kaffe. Jeg skal levere hjemmeeksamen om under 48 timer og har skrevet tja....*ordtelling* 58 ord... Hvis du finner en tidsmaskin må du love å ta med meg også. Tror du bare må stole på at det du har til nå er bra nok og heller rette de største feiliene og tette de største hullene. Store siste sekund-endringer blir gjerne ganske synlige. Lykke til! Takk skal du ha! Nå er det kaffe på gang her Lykke til du også! 0 Siter
Gjest Amused Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Kunne vel ha valgt en annen, mindre stressende dag å kutte ut kaffen på vel? Dette må da ha vært utrolig dårlig timing? Hehe, joda... Trodde det var best å kutte den ut i dag, for jeg er jo helt i hundre allerede Men nå nyter jeg en varm kopp svart kaffe med bittelitt melk, nam! 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Hehe, joda... Trodde det var best å kutte den ut i dag, for jeg er jo helt i hundre allerede Men nå nyter jeg en varm kopp svart kaffe med bittelitt melk, nam! Hehe, det er deg vel unt. Bli ferdig med master'n din du, så kan du kutte kaffen på et senere tidspunkt. Lykke til:-) 0 Siter
Gjest Amused Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Hehe, det er deg vel unt. Bli ferdig med master'n din du, så kan du kutte kaffen på et senere tidspunkt. Lykke til:-) Takk skal du ha Har så mye å se fram til når dette er over, har fått meg jobb og får endelig fri om kveldene og i helgene. Hurra! *slurper kaffe og skriver videre* 0 Siter
org Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Hvorfor droppet du kaffen? Hvis du drikker kaffe til vanlig og plutselig kuttet den ut i dag gjør nok det deg ekstra stresset. Jeg kuttet ut koffein for ikke lenge siden og hadde abstinenser i 3 dager, følte meg fysisk syk (drakk ca 3 liter cola light til daglig) Ta deg en god kopp kaffe du, så roer nok nervene seg! Så flink du er! Burde kuttet ut colaen jeg også... Men føler meg syyyyk hvis jeg ikke drikker cola. Men varer abstinensene bare i tre dager, altså? Virkelig?! Kanskje det skal bli nyttårsforsettet mitt, å kutte ut colaen? 0 Siter
Aryane Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Så flink du er! Burde kuttet ut colaen jeg også... Men føler meg syyyyk hvis jeg ikke drikker cola. Men varer abstinensene bare i tre dager, altså? Virkelig?! Kanskje det skal bli nyttårsforsettet mitt, å kutte ut colaen? Har vært uten ca en måned nå, og jeg savner det ikke engang. Jeg gikk over til koffeinfri, og etter en uke på det kuttet jeg helt ut. Hadde aldri trodd jeg skulle klare det etter å ha vært avhengig i 18 år. Men de første dagene var fæl! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.