Gå til innhold

FU : Nøkkelringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en grønn pære, med øyne som popper ut når man skviser den.

He he - den har sønnen min på seks år, også! Han synes den er kjempecool!

• Svar 117
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

41

• flisa

14

• amber sun

5

• Aryane

4

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har de fleste nøkler på ett og samme knippe, for ikke å risikere å glemme en av dem! ;-)

"Pynten" er noe så kjedelig som en reklamedings fra et ukjent firma, hvor man kan ta ut en juksemyndt og bruke i handlevognene! ;-)

Så praktiske dere er! Kanskje jeg burde legge om nøkkelsystemet mitt jeg også. Og kaste minst fire nipser! :-)

Skrevet

Tja? Det er vel strengt talt ikke heelt nødvendig heller. Det slår meg at jeg er veldig fjollete og dere veldig fornuftige. Når det kommer til nøkkeldilldall..;-)

Ja, men skal man alltid være så fornuftig da? Hadde alltid mye dill på før, men det forsvant liksom etter hvert.

Skrevet

Pleier å ha en bamsesak på, men nå har visst sistebamsen slitt seg og rømt. Så nå har jeg "bare" en plastdings med et bilde av datteren i.

:)

Skrevet

Dæven! Men stæsjer du det opp i tillegg? :-)

Nja... Hadde en fin liten Nasse Nøff-sak hengende på, men datra mi knerta den. ;)

laguna1365380434
Skrevet

Ja, men skal man alltid være så fornuftig da? Hadde alltid mye dill på før, men det forsvant liksom etter hvert.

Er det noe jeg alltid har, og av ubegripelige grunner, for jeg kan ikke huske å noen gang ha råd til å gå å handle dill, så er det nettopp dill.Mystiske greier det der..;-)

laguna1365380434
Skrevet

Nja... Hadde en fin liten Nasse Nøff-sak hengende på, men datra mi knerta den. ;)

Da så..Trist for nasse da! ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Pleier å ha en bamsesak på, men nå har visst sistebamsen slitt seg og rømt. Så nå har jeg "bare" en plastdings med et bilde av datteren i.

:)

Men det hørtes jo veldig hyggelig ut! :-)

Jeg overdriver sånt. Jeg er redd for å bli en sånn dame som kommer tilå ende opp med åkjøre rundt med nips, bamser og dilldall i bilen på et punkt.

Mora mi er sånn. Hun sier det bare blir verre med alderen:-o

Skrevet

Er det noe jeg alltid har, og av ubegripelige grunner, for jeg kan ikke huske å noen gang ha råd til å gå å handle dill, så er det nettopp dill.Mystiske greier det der..;-)

Hehe, jeg er også litt sånn, kan dra ut for å handle noe fornuftig og komme hjem med to bæreposer fulle av dill, og så lurer jeg på hvor pengene tok veien, jeg fikk jo ikke kjøpt det jeg skulle *lol*

laguna1365380434
Skrevet

Har bare en; en PEZ-ku.

Men hvordan har du fått hengt den på nøkkelen? Jeg trodde ikke kom i nøkkelring format.

:-)

Skrevet

Noen elsker å stæsje til - jo mer, jo bedre!! - mens andre alltid prøver å minimere drasset da tilværelsen ellers alltid er preget av altfor mange TING.

Jeg har generelt litt aversjon mot ting.

Og derfor passer det veldig bra med følgende:

To 'knipper', det ene for bil, det andre for det andre. De to 'knippene' er egentlig ett knippe, dvs to ringer (der nøklene festes) og med skrumekanisme mellom som kobler dem sammen, evt altså deler i to. Litt vanskelig å forklare, men patentet er genialt.

Skrevet

Jeg har husnøkkelen på en svart "tau krok", vet ikke helt hva det heter... Enkelt og greit. Bilnøkkelen har jeg bare enkelt siden vi bruker den begge to er det enklest sånn.

Jeg orker ikke mer dill enn nødvendig :)

laguna1365380434
Skrevet

Hehe, jeg er også litt sånn, kan dra ut for å handle noe fornuftig og komme hjem med to bæreposer fulle av dill, og så lurer jeg på hvor pengene tok veien, jeg fikk jo ikke kjøpt det jeg skulle *lol*

Nettopp,sånn er jeg også. Skriver hva jeg har brukt og får gjerne sånn 500 uforklarerlige kr på aviser etc..:-o

(Når jeg har fått lønning da, velog merke..;-))

Skrevet

*lol* Dæsken! :-)

Ja, det er ikke noe bæsj - har i kamuflasjemønster, Simpson, katetpuser, delfiner etc etc og hele Eliteserien i fotball :)

Skrevet

Jeg overdriver sånt. Jeg er redd for å bli en sånn dame som kommer tilå ende opp med åkjøre rundt med nips, bamser og dilldall i bilen på et punkt.

Og gardiner i bakruta..? :P

Alt har sin sjarm, laguna! Ikkeno' å bry seg om. Klirr i vei! :)

Skrevet

Men hvordan har du fått hengt den på nøkkelen? Jeg trodde ikke kom i nøkkelring format.

det stod da ikke FEZ?

laguna1365380434
Skrevet

Noen elsker å stæsje til - jo mer, jo bedre!! - mens andre alltid prøver å minimere drasset da tilværelsen ellers alltid er preget av altfor mange TING.

Jeg har generelt litt aversjon mot ting.

Og derfor passer det veldig bra med følgende:

To 'knipper', det ene for bil, det andre for det andre. De to 'knippene' er egentlig ett knippe, dvs to ringer (der nøklene festes) og med skrumekanisme mellom som kobler dem sammen, evt altså deler i to. Litt vanskelig å forklare, men patentet er genialt.

I see! Hørtes faktisk veldig proft ut! :-)

Jeg elsker desverre nips og tull, og har generelt alt for mye av det. Jeg må ha et eller annet whitetrash gen. Jeg er helt umulig når det kommer til smakløst (for jeg SER det altså, verre er det ikke med meg..;-)) dilldall og ymse juggel.

Skrevet

og brodert bilpute? og nikkehund i plysj? hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...