Gå til innhold

FU : Nøkkelringer

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Og gardiner i bakruta..? :P

Alt har sin sjarm, laguna! Ikkeno' å bry seg om. Klirr i vei! :)

*lol* Takk. Jeg klirrer meg nok videre:-)

• Svar 117
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

41

• flisa

14

• amber sun

5

• Aryane

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

I see! Hørtes faktisk veldig proft ut! :-)

Jeg elsker desverre nips og tull, og har generelt alt for mye av det. Jeg må ha et eller annet whitetrash gen. Jeg er helt umulig når det kommer til smakløst (for jeg SER det altså, verre er det ikke med meg..;-)) dilldall og ymse juggel.

:-)

Jeg har et "neger"-hode for å ha tannbørstene i....

Skrevet

Men hvordan har du fått hengt den på nøkkelen? Jeg trodde ikke kom i nøkkelring format.

:-)

Jo, den kom til meg med nøkkelring i ryggen sin, sammen med et lager pez :-)

Skrevet

Jeg har nå samlet de nøklene jeg trenger på ett knippe jeg da! Men der har jeg som pynt et rosa glasshjerte og bokstaven min i strassutrørelse.

Åssen greier du å holde styr på alle de nøklene da. Må jo ha egen håndveske til dem du vel? hehe...

Skrevet

Bilnøkkel 1: Batman-merke (gul med svart flaggermus)

Bilnøkkel 2: Blått plasthjerte, en H&M-sak, tror jeg. Samt en lang snor..

Det henger en husnøkkel på hvert av disse knippene også.

Jeg er til tider veldig distré, og må ha slike veldig synlige ting på nøklene.

Har et "sprengt" nøkkelskap på kjøkkenet, med et vidt, variert utvalg i nøkkelringer...

Jeg har av bitter erfaring i alle fall lært å _ikke_ samle alle nøklene mine på ett knippe - jeg mista en gang et sånt, og det var ikke noe kjekt :(

laguna1365380434
Skrevet

og brodert bilpute? og nikkehund i plysj? hehe

Næh..Der går nok grensen,også for mutter..;-) Men det er og blir ræl da. Hun har fire forskjellige sånne bamse/dukke etteller annet MED NAVN,som alltid er med i bilen. Men hun er klar over at det er tvilsomt! ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Jo, den kom til meg med nøkkelring i ryggen sin, sammen med et lager pez :-)

Aha ! :-)

laguna1365380434
Skrevet

det stod da ikke FEZ?

*lol* nei, det gjorde det ikke..:-)

laguna1365380434
Skrevet

Ja, det er ikke noe bæsj - har i kamuflasjemønster, Simpson, katetpuser, delfiner etc etc og hele Eliteserien i fotball :)

Wow..Der ser du..Dama som kunne omgi seg med tøv og tant der ogsåj o..Bare ikke i tradisjonelt nøkkelring format! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har et "neger"-hode for å ha tannbørstene i....

*LOL* :-D Er det sant? Hvor fant du det?

Gjest blomsterløk
Skrevet

Jeg har kun ett nøkkelknippe, hvor jeg har alle nøklene mine. Bilnøkkel, 2 husnøkler, 2 nøkler til jobben og sykkelnøkkel. I tillegg har jeg på en "dings" jeg har fått fra banken, slik at de finner ut hvems nøkkel det er, om jeg skulle miste den og en ærlig sjel skulle finne den.

Altså et ganske så kjedelig knippe på meg.

Skrevet

*lol* nei, det gjorde det ikke..:-)

Men heter de ikke FEZ de sukkertøysakene da? :)

Skrevet

Næh..Der går nok grensen,også for mutter..;-) Men det er og blir ræl da. Hun har fire forskjellige sånne bamse/dukke etteller annet MED NAVN,som alltid er med i bilen. Men hun er klar over at det er tvilsomt! ;-)

Mora di er sikkert yngre enn meg - og da er det skremmende! hehe

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har husnøkkelen på en svart "tau krok", vet ikke helt hva det heter... Enkelt og greit. Bilnøkkelen har jeg bare enkelt siden vi bruker den begge to er det enklest sånn.

Jeg orker ikke mer dill enn nødvendig :)

Sikkert en fornuftig holdning. Jeg er litt tulling på sånt selv, men jeg vet ikke hvor halvparten kommer fra da. Det er MYE jeg neppe har kjøpt selv..(som om det egentlig er noen unnskyldning..;-))

laguna1365380434
Skrevet

Men heter de ikke FEZ de sukkertøysakene da? :)

Nei..Med P tror jeg..?

laguna1365380434
Skrevet

Mora di er sikkert yngre enn meg - og da er det skremmende! hehe

Det tviler jeg på. Mutter er 52 eller 3. Er ikke du sånn førtiish?

Skrevet

Nettopp,sånn er jeg også. Skriver hva jeg har brukt og får gjerne sånn 500 uforklarerlige kr på aviser etc..:-o

(Når jeg har fått lønning da, velog merke..;-))

Jeg elsker å kjøpe lys, alle slags lys og helst sånne som lukter godt...

Skrevet

*LOL* :-D Er det sant? Hvor fant du det?

Fikk det av en sjef dom slutta her - hehe, han tømte skapet sitt for rare krus, vaser og sånt -og jeg syns det hadde potensiale for å stå på badet :)

Skrevet

Det tviler jeg på. Mutter er 52 eller 3. Er ikke du sånn førtiish?

*puster lettet ut* da er hun 10 år eldre...

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har nå samlet de nøklene jeg trenger på ett knippe jeg da! Men der har jeg som pynt et rosa glasshjerte og bokstaven min i strassutrørelse.

Åssen greier du å holde styr på alle de nøklene da. Må jo ha egen håndveske til dem du vel? hehe...

Neida, de henger på knaggen,også tar jeg med de jeg trenger i veska..Litt upraktisk, forsåvidt, i og med at jeg er glemsk, men det går.

Men jeg lurer nok påom jeg ikke skal kaste noe av det hesligste blingblinget...;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...