Gå til innhold

FU : Nøkkelringer

Anbefalte innlegg

• Svar 117
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

41

• flisa

14

• amber sun

5

• Aryane

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men heter de ikke FEZ de sukkertøysakene da? :)

Neineinei, de heter Pez!

Barnelærdom!

laguna1365380434
Skrevet

Fikk det av en sjef dom slutta her - hehe, han tømte skapet sitt for rare krus, vaser og sånt -og jeg syns det hadde potensiale for å stå på badet :)

Det tror jeg at jeg hadde synetes også! Dæven! Du må ha et av norgesmest originale tannbørstestativ!

laguna1365380434
Skrevet

OKI! .) du har rett: http://www.pez.com/

hvor ui huleste har jeg FEZ fra? er ikke det sånn lue?

Det var det jeg trodde du mente, og det jeg fniste av..:-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg elsker å kjøpe lys, alle slags lys og helst sånne som lukter godt...

Åja..Det må jeg ha også! Jeg pleier å kjøpe et som lukter sitron, som jeg har på badet,detlukter dødsdigg!

:-)

Skrevet

Sikkert en fornuftig holdning. Jeg er litt tulling på sånt selv, men jeg vet ikke hvor halvparten kommer fra da. Det er MYE jeg neppe har kjøpt selv..(som om det egentlig er noen unnskyldning..;-))

Noen diller må man jo ha.. Mine er sko, sko, sko, sko, musikk og film. Så nøkkelringdille er definitivt mer fornuftig økonomisk sett.

laguna1365380434
Skrevet

Bilnøkkel 1: Batman-merke (gul med svart flaggermus)

Bilnøkkel 2: Blått plasthjerte, en H&M-sak, tror jeg. Samt en lang snor..

Det henger en husnøkkel på hvert av disse knippene også.

Jeg er til tider veldig distré, og må ha slike veldig synlige ting på nøklene.

Har et "sprengt" nøkkelskap på kjøkkenet, med et vidt, variert utvalg i nøkkelringer...

Jeg har av bitter erfaring i alle fall lært å _ikke_ samle alle nøklene mine på ett knippe - jeg mista en gang et sånt, og det var ikke noe kjekt :(

Nemlig! Derfor var det jeg har så og si alle nøklene mine separert opp i mindre enheter. Takk.

Etter å ha lest tråden her var jeg nesten i ferd med å konvertere til ett stort, men nå minnet du meg på hvorfor jeg ikke skal det.

laguna1365380434
Skrevet

Noen diller må man jo ha.. Mine er sko, sko, sko, sko, musikk og film. Så nøkkelringdille er definitivt mer fornuftig økonomisk sett.

Det er jo hvertfall sant! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har kun ett nøkkelknippe, hvor jeg har alle nøklene mine. Bilnøkkel, 2 husnøkler, 2 nøkler til jobben og sykkelnøkkel. I tillegg har jeg på en "dings" jeg har fått fra banken, slik at de finner ut hvems nøkkel det er, om jeg skulle miste den og en ærlig sjel skulle finne den.

Altså et ganske så kjedelig knippe på meg.

Jo,men et veldig fornuftig ett. Sånn dings har jeg sett,den er lur.

Skrevet

Jeg har alle to nøklene mine på samme nøkkelring og den har reklame for sparebanken nord norge :)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har alle to nøklene mine på samme nøkkelring og den har reklame for sparebanken nord norge :)

Spenstig;-)

Skrevet

Har du en nøkkelring til hver eneste nøkkel?

Nå begynner jeg å forstå hvorfor jenter alltid går med vesker. :o

laguna1365380434
Skrevet

Har du en nøkkelring til hver eneste nøkkel?

Nå begynner jeg å forstå hvorfor jenter alltid går med vesker. :o

Ja, jeg kan jo ikke risikere å miste alle på likt..;-)

Men jeg har jo ikke alle med ut samtidig.

( Men veska er stappfull for det, ikke noe problem å finne stash å stuffe den med, nei..;-))

Skrevet

Nemlig! Derfor var det jeg har så og si alle nøklene mine separert opp i mindre enheter. Takk.

Etter å ha lest tråden her var jeg nesten i ferd med å konvertere til ett stort, men nå minnet du meg på hvorfor jeg ikke skal det.

*S*

Det ER lov å være lur :)

(noe så fælt som å miste alle nøklene på en gang: hus, bil, sykkel, jobbnøkler osv...)

Skrevet

Jeg har et "neger"-hode for å ha tannbørstene i....

Det er 'standard' 50-talls krushund.

Skrevet

Jeg har alle nøkler på samme nøkkelringen, jeg. Husnøkkel (samme nøkkel til hoveddør, postkasse og leiligheta, kjekt), 3x bodnøkkel (helt identiske, men jeg tør ikke fjerne to av dem, da de garantert vil forsvinne. Dessuten er de så små at det gjør egentlig ingenting at de er der), jobbnøkkel + nattsafenøkkel (den er SVÆR!). Sykkelnøkkelen har jeg mista :P

Og så har jeg en stygg betty boob-nøkkelring som ble kjøpt på h&m for utrolig mange år siden. Pleide å ha en fin, stor diamant (også fake) der også, men den falt av, og så forsvant den før jeg fikk limt den på igjen (jeg MISTER ting!).

Føler nesten at jeg har litt sånn vaktmestertendenser med alle nøklene, men de ligger alltid i sidelommen på veska uansett, så jeg kan like gjerne ha dem samla på ett sted. Ellers forsvinner de.. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...