Gå til innhold

FU : Nøkkelringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samme som jeg hadde det. :)

Ser den var rosa også.. Lyserosa, sant?

Før hadde jeg en liten legojente, helt til den desintegrerte.

• Svar 117
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

41

• flisa

14

• amber sun

5

• Aryane

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

En legokloss...

Den er vel kjøpt i Legoland, ikke sant?

Skrevet

Jeg har bare én nøkkel med ring på. Det er en lang glorete sak med en båt som seiler avgårde når man snur på den. Tenkte at det ville bli lett å fomle den fram fra den rotete veskebunnen siden den er så lang, og det funker bra:-)

Skrevet

Ser den var rosa også.. Lyserosa, sant?

Før hadde jeg en liten legojente, helt til den desintegrerte.

Jepp, lyserosa. :-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Selvfølgelig :)

:-)

Hyggelig å få rett, selv om jeg må innrømme at den der var i enkleste laget :-)

laguna1365380434
Skrevet

"Men veska er stappfull for det"

hehe du er også med i stappfull-veske-som-må-rotes-rundt-i-hver-gang-jeg-skal-finne-noe-klubben. ;-D

Jupp,i den klubben er jeg æresmedlem..;-)

laguna1365380434
Skrevet

Min er nesten unik. Vedder på at ingen her har maken!

Mine tre nøkler (bil, jobb, hus) har en liten Tupperware-dings - en blå og rød mikro-putteboks som de henger på :-)

Ypperlig når jeg stikker hånda i lomma for å finne nøkkelknippet blant refleks, mobiltelefon, busskvitteringer, lebestift, pastilleske osv!

Den er det sikkertikke mange som har maken til! :-)

laguna1365380434
Skrevet

hehe... Tror jeg ville gjort det. Det hørtes ikke akkurat veldig elegant ut alt det der. Men du er vel kanskje heller en morsom type enn en elegant type?

Hey..! Jeg er elegant OG morsom ;-) Hvertfall når jeg harlyst! Så kom ikke her..

*elegant som bare rakkern*

Skrevet

Jupp,i den klubben er jeg æresmedlem..;-)

Vesken min pleier bare å gå under kallenavnet "Avgrunnen". hehe

hilsen det andre æresmedlemmet ;-P

Skrevet

Til husnøkkel, 2 stk. sykkelnøkkel (min og mannens) og nøkkelen til foreldrenes hus : metalldings med navnet mitt på.

Til bilnøkkel, handlevognpolett og takboksnøkkel: Den som fulgte med bilen, nemlig en dings med bilmerket på.

Skrevet

Jeg har en nøkkelring med plass til husnøkkel og nøkkel til jobben. Jeg har gullfarget nøkkelring med navnet mitt på og et blått trehjerte med en stor M for "mamma" på (laget av den ene gullungen min:-))

Bilnøklene har sin opprinnelige nøkkelring (skinnlapp...)

Skrevet

Jeg har en dings fra et eller annet forsikringsselskap som gjør at hvis noen finner nøkkelknippet mitt og hiver det i en postkasse så havner det hos forsikringsselskapet som så sender dem hjem. Problemet er at de nok havner hos eksen min...

Burde gjøre noe med det der. På alle de andre nøklene har jeg de vanlige kjedelige som man kan skrive f.eks. Hytte og Vedbod på. Null tant og fjas på nøklene her i gården.

Hm. Sånn sak skulle jeg gjerne hatt, altså! Så rotete som jeg er...

Vi har Vesta. Er det dem som har sånn dings?

Skrevet

Hm. Sånn sak skulle jeg gjerne hatt, altså! Så rotete som jeg er...

Vi har Vesta. Er det dem som har sånn dings?

Det viser seg at det er noe som heter Falken nøkkelservice, men jeg er ganske sikker på at vi fikk tilbudet gjennom et forsikingsselskap og jeg mener å huske at vi brukte Storebrand. Om denne tjenesten er aktiv i dag aner jeg ikke.

Skrevet

Det viser seg at det er noe som heter Falken nøkkelservice, men jeg er ganske sikker på at vi fikk tilbudet gjennom et forsikingsselskap og jeg mener å huske at vi brukte Storebrand. Om denne tjenesten er aktiv i dag aner jeg ikke.

Ok, takk!

Skrevet

Har alle nøklene sammen på en ring, med en big ben miniatyr som jeg kjøpte i London for 2 mnd siden.

Skrevet

Jeg har ett nøkkelknippe med alle nøkleme på. Dilldallet som henger på der er et 5-tall med BMW logoen på. Må jo ha det siden jeg kjører 5-serie ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...