Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Vi er et par som trenger en person å snakke med. En person som kan hjelpe oss i å kommunisere bedre med hverandre. Vi er nygifte fra April, og venter barn neste august. Vi vill fortsatt masse med hverandre, men det blir ofte irritasjon og aggresjon mellom oss - ofte basert på trivielle saker. Har du noen gode råd, eller annbefale en terapeut som er flink i frognerområdet.

hilsen nilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208078-trenger-noen-%C3%A5-snakke-med/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager at jeg ikke kan tipse om noen der du bor. Mistenker at dere har gjort den brøleren svært mange gjør. Nemlig at forholdet begynner å skrante, og så tror man at bryllup og barn skal rette opp saker og ting igjen.

Er jeg helt på jordet?;)

Beklager at jeg ikke kan tipse om noen der du bor. Mistenker at dere har gjort den brøleren svært mange gjør. Nemlig at forholdet begynner å skrante, og så tror man at bryllup og barn skal rette opp saker og ting igjen.

Er jeg helt på jordet?;)

Få ting som oftere gjør at et skjørt forhold går dukken, enn nettopp barn.

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei!

Så lurt av dere å ta tak i saken før den blir et negativt samspill. Krangling kan løres, og problemer kan forebygges. Dere kan lese dere til mange gode råd i bøker. For eksempel Samlivsboken fra Modum Bad. Dagskurset for førstegangsforeldre er også aktuelt. Det heter Godt Samliv. I regi av Barne og Familie deptet. Ring meg for tips om terapeut.

Ta kontakt, så kan jeg tipse dere om terapeut i Oslo.

Annonse

Hei!

Så lurt av dere å ta tak i saken før den blir et negativt samspill. Krangling kan løres, og problemer kan forebygges. Dere kan lese dere til mange gode råd i bøker. For eksempel Samlivsboken fra Modum Bad. Dagskurset for førstegangsforeldre er også aktuelt. Det heter Godt Samliv. I regi av Barne og Familie deptet. Ring meg for tips om terapeut.

Hei, og takk for svar. Jeg vet ikke hvordan jeg skal kontakte deg - regner med at du ikke har mobil eller mail liggende åpent på nettet. Kan du sende meg en email? - webmaster har min mail adresse.

• 1 måned senere...

Hei!

Kære Solveig.

Du ba meg om å kontakte deg for å få noen råd og tips for tearpi. Hvordan kan jeg kontakte deg direkte?

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...