Gå til innhold

Test: Ser du forskjell?

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Maggi

13

• favn

8

• morsan

4

• keinstein

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det gjorde jeg også. Fikk 7 rett. Det er i lotto jeg vil ha 7 rett.

Skrevet

Fikk 10 rette. Følte at jeg tippet mer og mer utover i testen, men det var der jeg fikk de rette...

laguna1365380434
Skrevet

Jeg gjorde det heller ikke særlig skarpt, men fikk 10 rette. Jeg traff stort sett på japanerne,men bommet grovt på kinesere og koreanere.

Skrevet

hmm....

det er 7 kinesere, 6 japanere og 5 koreanere med i testen. Man skårer altså best ved å tippe kineser hver gang. Det samme som statistisk sett gjelder i virkeligheten :)

Jeg fikk 7 rette.

Skrevet

Elendig her også. Eller "hopeless" som det sto.

4 rette av 18...

Skrevet

7 rette. Jeg mener jeg kan se forskjell på koreanere men kinesere og japanere er vanskelig.

Men jeg tipper de ikke kan se forskjell på norske svenske og danske folk heller ;)

Skrevet

Etter å ha vært gjennom adopsjon av et kinesisk barn, og besøkt flere deler av Kina, har jeg forlengst skjønt at man ikke klarer å se forskjell. Folk i disse landene består av svært heterogene grupper. Bare i Kina finns det jo drøssevis av folkeslag.

Så det ble ren gjetning, og jeg forventet ingen høy skåre, og fikk det ikke heller.

Skrevet

6.

Har de fleste jentene rett, men jeg sliter med gutta.

Jenter føler jeg at jeg har full kontroll på, selv om det kan være vanskelig mellom kina og japan, men korea-jentene kjenner jeg igjen.

Gutta skal jeg derimot være ærlig nok til å innrømme at jeg faktisk sliter med å se forskjell på. Ikke bare nasjonalt, men generelt. Jeg har skikkelig problemer med å skille en asiatisk gutt fra en annen.

Skrevet

Åh, herre min hatt, jeg er flau....

Bare syv rette :-((

Hvorfor flau? Tror du asiatene ser forskjell på oss og svensker/dansker/engelskmenn/tyskere?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...