Gå til innhold

Test: Ser du forskjell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville nok ha fått like mange riktige om jeg skulle sett forskjell på danskere og tyskere. Det er vel ikke så stor forskjell. Lurer på om kinesere, japanesere og koreanere får alt riktig.

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Maggi

13

• favn

8

• morsan

4

• keinstein

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvorfor flau? Tror du asiatene ser forskjell på oss og svensker/dansker/engelskmenn/tyskere?

Nei, jeg bør vel ikke være flau. Ser nå at det var mange som gjorde det dårligere enn meg!

Likevel ser jo gjerne asiatene selv forskjell på hverandre.

Skrevet

Very bad. 7 av 18.

Men som blir nevnt her, det er ikke alltid så lett å se forskjell på en nordmann og en tysker heller...

Gjest trultemor25
Skrevet

Hvorfor flau? Tror du asiatene ser forskjell på oss og svensker/dansker/engelskmenn/tyskere?

Når jeg gikk på videregående var vi 3 venninner som prata mye med en koreaner eller hva han var for noe. Han hadde funnet en legitimasjon og ga den til oss og mente vi kunne bruke det til å komme inn på utesteder og sånn for han syntes vi liknet så veldig. Altså, han mente at alle oss 3 liknet veldig på personen på legget, noe vi overhodet ikke gjorde! Han syntes også vi 3 var veldig like. Og det var vi overhodet ikke! Svært forskjellige trekk på oss. Så det var jo litt festlig da. At han kunne være så "blind" på en måte.

Skrevet

3 rette. Har ikke snøring.

samme med meg,,,.

Og jeg som både har vært i Kina og Japan....

Skrevet

Very bad. 6 poeng..

Skjønte helt fra starten at jeg ikke har peiling..

Skrevet

Jeg er ok. Ni rette, to mer enn snittet. Men hvor mye som var flaks og og tilfeldigheter skal jeg ikke uttale meg om...

Skrevet

Jeg trodde jeg hadde et godt tak på dette.. men det ble 5 rette.

Skrevet

Jeg fikk 10 av 18 riktige... "You are normal" sies det her. Sju rette er visst gjennomsnittet.

Skrevet

Den var jo morsom, spesielt når jeg fikk resultatet. Jeg klarte 3 stk. Og jeg er stolt, for kommentaren lød som følger:

Not easy to get all that wrong.

Skrevet

Den var jo morsom, spesielt når jeg fikk resultatet. Jeg klarte 3 stk. Og jeg er stolt, for kommentaren lød som følger:

Not easy to get all that wrong.

"Not easy to get all that wrong." Jeg falt mellom alle stoler, altså, med fem rette. Ikke skryt for å velge rett, ikke for å velge feil. :o)

Skrevet

Når jeg gikk på videregående var vi 3 venninner som prata mye med en koreaner eller hva han var for noe. Han hadde funnet en legitimasjon og ga den til oss og mente vi kunne bruke det til å komme inn på utesteder og sånn for han syntes vi liknet så veldig. Altså, han mente at alle oss 3 liknet veldig på personen på legget, noe vi overhodet ikke gjorde! Han syntes også vi 3 var veldig like. Og det var vi overhodet ikke! Svært forskjellige trekk på oss. Så det var jo litt festlig da. At han kunne være så "blind" på en måte.

Tror det er ganske vanlig. Jeg jobber et sted hvor det er mange innvandrere og de synes vi nordmenn er veldig like. Det er ikke alltid de ser forskjell på oss.Det er spesiellt iranere, irakere og ugandiere.

Skrevet

"Not easy to get all that wrong." Jeg falt mellom alle stoler, altså, med fem rette. Ikke skryt for å velge rett, ikke for å velge feil. :o)

Hehe, stakkars deg.

Skrevet

Nei, jeg bør vel ikke være flau. Ser nå at det var mange som gjorde det dårligere enn meg!

Likevel ser jo gjerne asiatene selv forskjell på hverandre.

Jeg har sendt testen til en venninne med asiatisk familie for å se om hun ser forskjell.

*spent*

Skrevet

8. Rart, jeg har sett mange av alle tre typer.

Men svensker kjenner jeg alltid igjen, de dypper nemlig -alt- i kaffen.

Skrevet

Bare for å erte deg litt mer, nå ser jeg at foran den kommentaren min, så står det jo en hovedkarakter.

Inversely amazing

Skrevet

Jeg har sendt testen til en venninne med asiatisk familie for å se om hun ser forskjell.

*spent*

Vitsen med testen er at det faktisk er veldig vanskelig. Hvis du ser ti koreanere, ti kinesere og ti japanere samlet, så ser alle det.

De ulike afrikanske stammene er mer ulike.

Skrevet

Vitsen med testen er at det faktisk er veldig vanskelig. Hvis du ser ti koreanere, ti kinesere og ti japanere samlet, så ser alle det.

De ulike afrikanske stammene er mer ulike.

Jeg tror også at det er formålet med testen. Den vil nok vise at ulike raser egentlig ikke er så forskjellige når et kommer til stykket.

Jeg har sendt testen til en venninne som er fra og har familie i et av de tre land, og er spent på hvordan hun kommer ut av testen. Jeg mener at flere av de jeg krysset ut som japanere, definitivt er typisk japanske (men var fra et av de andre landene).

Mvh

Skrevet

Bare for å erte deg litt mer, nå ser jeg at foran den kommentaren min, så står det jo en hovedkarakter.

Inversely amazing

"Inversely amazing" hørtes jo flott ut. (Jeg får legge meg som en middelmådighet og våkne som en dronning i morgen.)

God natt!

Mvh

Skrevet

8. Rart, jeg har sett mange av alle tre typer.

Men svensker kjenner jeg alltid igjen, de dypper nemlig -alt- i kaffen.

Et par av dem i testen dyppet også maten i kaffen. Kanskje de egentlig er svenske...? Bare en tanke jeg vile dele med deg. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...