Maggi Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Neida, bare løsprat herfra, midt i influensafrostriene. Det var godt. (Noe følsom for antydninger om at jeg er en slags selvoppnevnt over-et-eller-annet av noe slag? Mye mulig.) ;o) 0 Siter
favn Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Det var godt. (Noe følsom for antydninger om at jeg er en slags selvoppnevnt over-et-eller-annet av noe slag? Mye mulig.) ;o) Nei, overhodet ikke. Tok du den? Du, jeg bare ordspiller lett på poenget med høye mennesker...: Over, overhodet etc. Språk er artig å ablegøye med, men dessverre er elektronisk kommunikasjon veldig vanskelig. 0 Siter
Maggi Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Nei, overhodet ikke. Tok du den? Du, jeg bare ordspiller lett på poenget med høye mennesker...: Over, overhodet etc. Språk er artig å ablegøye med, men dessverre er elektronisk kommunikasjon veldig vanskelig. He he, det var faktisk mitt første innfall. ) 0 Siter
Gjest batteri Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 for meg var det der som å sitte å skulle se forskjell på om en person var fra norge, sverige eller danmark.altså, ren gjetning. 2 riktige. tragisk... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.