Gå til innhold

Spansk kvinneblad

Anbefalte innlegg

Skrevet

En jeg kjenner studerer spansk og sier at hun kunne tenkt seg et kult (ikke kjedelig eller fortis'ete) kvinneblad-abonnement som julegave.

Hun er 27 år. Jeg har ikke peiling på spanske blader, og ender vel med et eller annet engelsk ell.amerikansk i spansk utgave - OM ikke Dolerne har et godt forslag.

Fortsetter under...

Skrevet

Kvinneblad á la KK eller Henne eller noe i den duren?

Ja, et sånt et. Hun har pleid å lese Marie Claire og Cosmopolitan og slikt, men definitivt KK og Henne også.

Annonse

Skrevet

Men den var forsåvidt til LucySky :-)

Hehe.. skjønte det.

Det er det bladet jeg pleier å gløtte i når jeg er i Spania.

Skal prøve å komme på noen flere...

Skrevet

Hmm... jeg kommer ikke på andre spanske blader i farta enn Elle jeg heller... men fant en link til et ei ok nettside:

http://www.acropolix.com

Ellers kan du søke på "revista para mujeres" eller "revista española" eller noe sånt...

Hola! er bare et sladreblad, så det vil hun sikkert ikke abonnere på :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...