Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kor tid er det mest normalt å ha sin første legetime? eg er snart 6 uker på vei.

Skrevet

Ring legekontoret og snakk med dem. Det er litt forskjellig praksis for når de forskjelige legekontorene ønsker å ha den første kontrollen. Selv var jeg i uke 10.

Gratulerer!!

Skrevet

Ca. uke 8 kanskje, hvis du er førstegangsgravid?

takk for svar. ja er førstegangs gravid. ringte til legekontoret i dag og fekk ordna en time.

Skrevet

Her jeg bor fra rundt uke 10-12.

Hva er praksis for flergangsfødende vet du det? Nå er det ikke noe på gang her enda, men.. greit å ha litt oversikt før man setter igang igjen også :)

Skrevet

hei langt er du på vei da? :)

gratulerer foresten ,er selv 6+5 uker på vei:)

Skrevet

Hva er praksis for flergangsfødende vet du det? Nå er det ikke noe på gang her enda, men.. greit å ha litt oversikt før man setter igang igjen også :)

Aner ikke. Tror det varierer fra lege til lege.

Da jeg skulle ha nr.1 hadde jeg kontroll i uke 10. Med nr. 2 i uke 12, og med nr. 3 i uke 12.

Oppfølgingene var sjeldnere med nr. 2 og nr. 3.

Skrevet

Aner ikke. Tror det varierer fra lege til lege.

Da jeg skulle ha nr.1 hadde jeg kontroll i uke 10. Med nr. 2 i uke 12, og med nr. 3 i uke 12.

Oppfølgingene var sjeldnere med nr. 2 og nr. 3.

Thanx! Jeg husker også at kontrollene var sjeldnere med nr 2. Jeg husker bare ikke når jeg var på første kontroll den gangen.

Skrevet

hei langt er du på vei da? :)

gratulerer foresten ,er selv 6+5 uker på vei:)

hei.er 6 uker på vei i dag,skal til lege i morgen.hva pleier å skje på den første timen?

Skrevet

hei.er 6 uker på vei i dag,skal til lege i morgen.hva pleier å skje på den første timen?

husker ikke,er noen år siden jeg var gravid sist med sønnen min, men tror de skjekker blodtrykk og litt sånt, jeg er 7 uker i morgen jeg da:)

klem fra meg:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...