fuji1365380447 Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Hadde store planer om å dra ut etter jobb og shoppe julegaver. Men akk, jeg klarte ikke å finne på noe til noen. Men til meg selv, derimot - klarte å handle en stk: deilig joggedress, to høyhalsede gensere og en ny jobb-bukse! Hurra, kjempefornøyd med fangsten, selv om jeg føler meg litt selvopptatt og egen... Det er så mye lettere å shoppe til ei som veit hva hu vil ha ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Jeg bestemte meg for å shoppe i dag og imorgen etter at mannen var hjemme fra jobb. Idag har jeg shoppet nesten alle julegavene!!! Jippii!!! Imorgen er det bare min dag!!! Gleder meg :-) 0 Siter
Aryane Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Det problemet har jeg også når jeg drar ut for å shoppe julegaver....det er jo så mye fint i butikkenen nå! 0 Siter
Soria Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Jeg var en dag og skulle kjøpe julegaver. Kjøpte en, og to bukser og tre par sokker til meg selv 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 29. november 2005 Forfatter Skrevet 29. november 2005 Jeg var en dag og skulle kjøpe julegaver. Kjøpte en, og to bukser og tre par sokker til meg selv Uff, ja! Det er lett å bli fristet. Og nå er jeg redd for at jeg har brukt oppp mye av de pengene jeg skulle ha brukt til julegaver... Sukk. Skal ut igjen i dag, og da skal jeg ha med meg liste slik at jeg ikke mister fokus. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.