Gå til innhold

Hjelp - kontaktlinsetroll under sengen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hæ, for en gris. Jeg hiver mine kontaktlinser i do.

Oooops, skulle vel ikke ha sagt det. Er jo grenser for hva man kan hive i do, tross alt. ;)

Herregud....hiver du kontaktlinsene i do? Har du aldri tenkt på at det kan bli forstoppelse???

Skrevet

Noen må jo bare være praktikere og ta på seg forpliktelsene slik at hjulene går rundt, så jeg lurer på om du/dere vet at øyet har behov for minst en time luft hver dag? Settes linsene inn på morgenen, bør de ut minst en time før leggetid. *streng*

Menneh... Vil du bytte linse-problematikk? Jeg finner nemlig linser langt 'oppi' øyet etter dager og nå sist etter halvannen uke. Skal ikke mer enn en tåre til eller et uforvarent gnukk over øyet, så er de søkk vekk 'oppi' der. Og som de gjenstridige beistene de er, tar det altså laaang tid før jeg finner dem og får lirket dem fram. PS: Støvsuger er ikke aktuelt, dersom noen hegner om det 'rådet'.

Skrevet

Det er ganske kontroversielt å hive noe annet enn bæsj, tiss og dopapir i do, skal jeg si deg. :)

Man kan hive så mangt i doen. Jeg har til og med hørt at noen kaster øgler i doen! ;o)

Mvh

Skrevet

Noen må jo bare være praktikere og ta på seg forpliktelsene slik at hjulene går rundt, så jeg lurer på om du/dere vet at øyet har behov for minst en time luft hver dag? Settes linsene inn på morgenen, bør de ut minst en time før leggetid. *streng*

Menneh... Vil du bytte linse-problematikk? Jeg finner nemlig linser langt 'oppi' øyet etter dager og nå sist etter halvannen uke. Skal ikke mer enn en tåre til eller et uforvarent gnukk over øyet, så er de søkk vekk 'oppi' der. Og som de gjenstridige beistene de er, tar det altså laaang tid før jeg finner dem og får lirket dem fram. PS: Støvsuger er ikke aktuelt, dersom noen hegner om det 'rådet'.

Jeg har forsøkt den litt mer helsevinklede varianten med at øynene trenger hvile. Det tror ikke han at han trenger i særlig grad, for han tåler linsene uforskammet godt.

Og jeg vil heller ha ti linset under sengen enn en forvillet linse på øyet!

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...