Gjest Vinda Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Tufte-gutta, altså. For en gjeng. Tror jeg er litt småforelska i samtlige. 0 Siter
Freya Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Ja, enig! Sitter og ler under hele programmet, ikke av dem, men MED dem! 0 Siter
Gjest theoline Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Så enig så enig, nesten som det kom en tåre da Thor Joakim skårte, helt hærlig!!! 0 Siter
Prozak Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Definitivt mye mer underholdende enn vanlig reality-tv, ja :-) "............................................." 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Åhh.. det var bare herlig når de scorte. Ble helt rørt, jeg =) 0 Siter
Gyda Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Og måten Martin uttrykker følelser på er helt ubetalelig. Han bruker uttrykk jeg aldri har hørt brukt før i sånne sammenhenger - og det er likevel så beskrivende. F. eks. så sa han noe om at han var så glad for scoringa at han ble nummen i armene og beina og tenkte at han skulle sette seg ned, men så trodde han ikke at det ville være godt å sitte heller. Det var best å stå selv om han nesten ikke greide det på grunn av nummenheten. Flotte folk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.