Gå til innhold

Er det ikke farlig?

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor25
Skrevet

Sitter og ser litt på Tufte nå. Dem spiller kamp mot et jentelag. Tanken slår meg.. er det ikke litt farlig å spille fotballkamp med briller?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg vil tro de har plastikkglass i brillene. Hvis ikke er det vel temmelig skummelt, ja.

Sportsbriller mener jeg det kalles.

Gjest trultemor25
Skrevet

Jeg vil tro de har plastikkglass i brillene. Hvis ikke er det vel temmelig skummelt, ja.

Sportsbriller mener jeg det kalles.

Jeg tenker ball i trynet = glass i øya. *grøss*

Skrevet

Jeg tenker ball i trynet = glass i øya. *grøss*

Når briller knuses, spretter det ikke glassbiter overalt. De brister/sprekker.

Gjest trultemor25
Skrevet

Allikevel så tenker jeg at ett eller annet må da komme inn i øya, innfatning eller noe.

Skrevet

Jeg tror ikke de bruker rent glass i briller, det gjorde de bare før. For å gjøre dem lettere bruker de noe annet. Men det er ikke nødvendigvis noe bedre å få en plastbit i øyet enn en glassbit. Men jeg velger å tro at den aktuelle spilleren ville skapt enda farligere situasjoner for seg selv og andre om han gikk -uten- briller ;)

I kampsporter skal man jo ikke ha på seg en eneste metallting, noen dommere/trenere kan være så strenge at man må ta av seg en helt glatt giftering. Jeg vil ikke tro at briller heller er lov. Men i fotball må man jo nødvendigvis kunne se ganske langt, så det blir vanskelig uten briller ;)

Men spiller man profesjonell fotball, så bør man nok investere i noen dagslinser.

Annonse

Skrevet

Var på fest engang sammen med ei veninne og hun fikk en albue rett i brillene.

Hun hadde glassskår rundt øynene etterpå, det gikk heldigvis bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...