Gå til innhold

Hvilket forsikringsselskap har dere, og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er totalkunder hos Vesta, og er godt fornøyd!

De er billigst, via Utdanningsforbundet, og har vært usannsynlig greie, både før og etter skader!

Skader har det vært nok av, forøvrig. Tre vannskader på tre år. Sist var det ikke vann, men kloakk som fylte kjelleren. Sånt er ikke gøy!

Men heldigvis har vi alle forsikringer i orden, så det ÅRNER SÆI! *S*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også Vesta, men kun innboforsikring. Bilen husker jeg ikke riktig hvor jeg har forsikret. Det -var- Enter forsikring, men så byttet jeg for en stund siden, pga gunstigere pris.

Jeg orket ikke se meg så mye om etter forsikringsselskaper for innbo, så jeg sjekket bare ut tre. Den ene fikk jeg nei hos, jeg var visst for ung. De to andre mener jeg at jeg sammenlignet prisen på, og fant at Vesta var billigst.

Jeg har ingen andre forsikringer. Skulle nok hatt reiseforsikring for noen mnd siden, da jeg fikk klærne klipt opp på sykehuset, for da tror jeg den forsikringa ville dekket det. Men den gang ei :( Får vel tegne en slik forsikring straks også.

Skrevet

Nå har jeg Vesta. Har alltid hatt Gjensidige fordi de har vært billigst og hatt det beste tilbudet, men da jeg flyttet fra eks'en fikk jeg tilbud om Vesta gjennom banken, og da var de plutselig ikke så dyr lengre. Syns det var greit å ha alt samlet på et sted, både lån og forsikring.

Skrevet

Gjensidige av gammel vane. Tar gjerne imot gode forsikringsråd (hus, bil, reise + evt).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...