Gjest roommate Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Dere som bor i bofellesskap, hvordan ville dere gått frem til å finne noen å bo sammen med? Jeg kjenner ingen og må finne en helt ukjent. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 www.hybel.no. Sett inn annonse, tror det koster 20 kroner. Ha visning, og slå av en prat mens vedkommende blir vist rundt i leiligheten. Sett en dato for når du skal avgjøre hvem som får den, og informer de potensielle leietakerne om det. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 www.hybel.no. Sett inn annonse, tror det koster 20 kroner. Ha visning, og slå av en prat mens vedkommende blir vist rundt i leiligheten. Sett en dato for når du skal avgjøre hvem som får den, og informer de potensielle leietakerne om det. Er det ikke gratis da? Jeg hadde nylig en annonse inne der. Bet. ingenting. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Er det ikke gratis da? Jeg hadde nylig en annonse inne der. Bet. ingenting. Hm. Før var alt gratis. Så satte jeg inn en annonse for "ønskes leid", og det kostet 20 kroner. Enten så er det forskjell mellom hvilken type annonse man setter inn, eller så har de gått vekk i fra betaling igjen 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Hm. Før var alt gratis. Så satte jeg inn en annonse for "ønskes leid", og det kostet 20 kroner. Enten så er det forskjell mellom hvilken type annonse man setter inn, eller så har de gått vekk i fra betaling igjen Jeg hadde også ønsket leid! Det er kun noen dager siden. Har ikke bet. noe.. Merkelig 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Jeg hadde også ønsket leid! Det er kun noen dager siden. Har ikke bet. noe.. Merkelig Jammen det her var før sommeren, altså i de riktig gamle dager 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Jammen det her var før sommeren, altså i de riktig gamle dager Åhh.. du er en av de du Hehe.. =D 0 Siter
Gjest hybelkaninen Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Ref. nedenfor. Går det an å gå ut med noen få venner sammen med den evt. nye roommate'n? Få et inntrykk av vedkommende før dere klubber det, bra for alle parter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.