Gjest nyrespira Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 jeg har nyrebetennelse som sitter dønn. har proteiner i urinen, og smerter i ryggen. ikke noe mer plager. skummer veldig når jeg tisser, det er proteinene. jeg tar kortison og imurel mot betennelsen, men frykter det ikke hjelper. fåt behandling i tre måneder, men ingen tegn til bedring, har fått mer smerter. Er redd jeg skal få nyresvikt. En dag ringte legen min og ville legge meg inn og ta biopsi av nyrene, men hun skulle høre med nyrelegen først. Han anbefalte å ikke legge meg inn og bare fortsette behandlingen. Har ikke tatt prøver på lenge, men har masse skum i do så vet jeg har proteiner. Er rett og slett redd for å ta kvelden snart. Er pissredd for å si det mildt, og har ikke baller nok til å ringe legen og si det. Kan man ha alvorlige nyreproblemer man kan få varige men av eller dø av uten å merke mer enn jeg gjør? Liker ikke smertene i ryggen. 0 Siter
Line Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Skummet du ser kan komme fra tablettene du tar, bare så du er klar over det. Jeg tisset også "skum" da jeg gikk på en kur for ei stund siden. Ikke ta bekymringene på forskudd... ring heller legen din og be ham skynde på prosessen, så blir du fortere frisk. Det skal nok mer til for å gi nyresvikt enn tre måneder med vondt, vil jeg tro. 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Skummet du ser kan komme fra tablettene du tar, bare så du er klar over det. Jeg tisset også "skum" da jeg gikk på en kur for ei stund siden. Ikke ta bekymringene på forskudd... ring heller legen din og be ham skynde på prosessen, så blir du fortere frisk. Det skal nok mer til for å gi nyresvikt enn tre måneder med vondt, vil jeg tro. Er skum litt skummelt? Jeg har stadig skum i urinen og legen påstår at det ikke er farlig. 0 Siter
Line Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Er skum litt skummelt? Jeg har stadig skum i urinen og legen påstår at det ikke er farlig. Det er ikke skummelt nei? Det er bare kroppen som skiller ut avfallsstoffer på den måten. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Det er ikke skummelt nei? Det er bare kroppen som skiller ut avfallsstoffer på den måten. OK, det var bra ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.