Gå til innhold

Alvorlige nyreproblemer..

Anbefalte innlegg

Gjest nyrespira
Skrevet

jeg har nyrebetennelse som sitter dønn. har proteiner i urinen, og smerter i ryggen. ikke noe mer plager. skummer veldig når jeg tisser, det er proteinene. jeg tar kortison og imurel mot betennelsen, men frykter det ikke hjelper. fåt behandling i tre måneder, men ingen tegn til bedring, har fått mer smerter. Er redd jeg skal få nyresvikt. En dag ringte legen min og ville legge meg inn og ta biopsi av nyrene, men hun skulle høre med nyrelegen først. Han anbefalte å ikke legge meg inn og bare fortsette behandlingen. Har ikke tatt prøver på lenge, men har masse skum i do så vet jeg har proteiner.

Er rett og slett redd for å ta kvelden snart. :( Er pissredd for å si det mildt, og har ikke baller nok til å ringe legen og si det. Kan man ha alvorlige nyreproblemer man kan få varige men av eller dø av uten å merke mer enn jeg gjør? Liker ikke smertene i ryggen.

Fortsetter under...

Skrevet

Skummet du ser kan komme fra tablettene du tar, bare så du er klar over det. Jeg tisset også "skum" da jeg gikk på en kur for ei stund siden.

Ikke ta bekymringene på forskudd... ring heller legen din og be ham skynde på prosessen, så blir du fortere frisk. Det skal nok mer til for å gi nyresvikt enn tre måneder med vondt, vil jeg tro.

Skrevet

Skummet du ser kan komme fra tablettene du tar, bare så du er klar over det. Jeg tisset også "skum" da jeg gikk på en kur for ei stund siden.

Ikke ta bekymringene på forskudd... ring heller legen din og be ham skynde på prosessen, så blir du fortere frisk. Det skal nok mer til for å gi nyresvikt enn tre måneder med vondt, vil jeg tro.

Er skum litt skummelt? Jeg har stadig skum i urinen og legen påstår at det ikke er farlig.

Skrevet

Er skum litt skummelt? Jeg har stadig skum i urinen og legen påstår at det ikke er farlig.

Det er ikke skummelt nei?

Det er bare kroppen som skiller ut avfallsstoffer på den måten.

Skrevet

Det er ikke skummelt nei?

Det er bare kroppen som skiller ut avfallsstoffer på den måten.

OK, det var bra :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...