Gå til innhold

Sluttet å suge + dusj

Anbefalte innlegg

Gjest renslig par

Dette plager meg om dagen;

Min samboer pleide alltid å suge meg tidligere, men nå må jeg mase meg til det. Vi har vært sammen i 6 år, og vi er alltid renslige, dvs dusjer først. Hun har mer eller mindre kuttet ut det siste året, til min store fortvilelse.

Er det noen andre som kjenner seg igjen?

Apropos dusjing; hvordan står det til med andre par? Vi har nesten alltid dusjet i forkant av sex'n, og dersom jeg hinter om en kjapp en så får jeg beskjed om at vi må dusje først!!? Normalt??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208149-sluttet-%C3%A5-suge-dusj/
Del på andre sider

Fortsetter under...

fuji1365380447

Til vanlig bryr vi oss ikke om å dusje før vi har sex.

Men har vi vært og trenet eller jobbet i hagen eller noe slikt først, så vi er skikkelig svette, da foretrekker jeg at vi begge dusjer først.

Men til vanlig har vi jo begge god hygiene, og føler ikke at det er nødvendig å dusje rett før sex.

Nei, den slags overrenselighet tar bort alt som heter seksuell spontanitet.

Det der er ikke normalt.

Herregud. Sex skal være gøy og grisete, og det går fint an å ha god hygiene selv om man ikke dusjer rett før man setter i gang.

*signerer under sdd sitt svar*

:)

Annonse

Hvis det skal være oralsex, så er det jo veldig greit at det ikke er lenge siden dusjen..

Men om vi skal ha en "kjapp" en så er det vel få tallet som dusjer først? Ville heller da tro at det er bedre med en dusj etterpå?

Men skal vi ha sex "lenge" med mye slikking både her og der, så synes jeg ikke det skal være for lenge mellom dusjene.. Men å måtte være HELT ren før hver eneste gang vi skulle hatt sex, så spørs det om det ikke hadde vært slutt på hyppig sex og spontan sex..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...