Gå til innhold

Problem med penis, hva gjør man med dette?

Anbefalte innlegg

Nja, nå må du ikke ta helt av.

Hårstråproblematikken forstår jeg godt!

;)

;-)

Smaken er som baken etc etc.

Hvis denne damen reagerer på prikker på samme måte som du reagerer på hår, så skjønner du kanskje hennes motvilje? ;-)

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

16

• morsan

7

• Lillemus

2

• Glimtipper

1

;-)

Smaken er som baken etc etc.

Hvis denne damen reagerer på prikker på samme måte som du reagerer på hår, så skjønner du kanskje hennes motvilje? ;-)

Jeg forstår hennes motvilje, men likervel at det er dumpegrunn. :)

Akkurat, det er VISSTNOK ganske vanlig, men ingen har sett det? Det vil si at det er noe som blir sagt for å "trøste" de som har det da. Det burde da gå ann å få gjort noe med det...

Uansett synes jeg ikke jenta fortjener pepper for at hun er ærlig, han selv må jo også skjønne at det ikke kan være særlig pent. Muligens derfor eksen hans "ikke likte" å suge? Hun var nok ikke fult så ærlig.

Jeg "likte heller ikke" å suge med en av mine ekser, for den han hadde fristet rett og slett ikke å ta i munnen. Så det er som regel en grunn til at jenter "ikke liker" det.

Kjæresten min blir sugd veldig ofte, for å si det sånn;)

Skjönner ikke vitsen med den slags aerlighet, ei heller hva som er sà farlig med disse talgkjertlene.

Gro Isachsen, Sexolog

Beklager, men talgkjertler er helt vanlig, er ikke smittsomt og er noe å gjøre noe med.

Du får vise henne dette svaret, slik at hun skjønner hun fullt ut kan nyte oralsex sammen med deg, til tross for talgkjertlene.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...