Gå til innhold

Julekalender til mannen

Gjest Vil overraske han :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så mange kloke hoder her inne, så jeg lurer på om det er noen som har tips til dette...

Det må ikke være så dyre ting. Han elsker sjokolade, så det skal han få. Men ikke hver dag...

Lue, votter er for dyrt. Sokker og truser er han så nøye på, så det tør jeg ikke kjøpe...

Skrevet

Du, det er sikkert åttåtrygve jenter som har spurt om dette før deg de siste ukene. Tips: Bruk søkefunksjonen.

Gjest Vil overrske han :o)
Skrevet

Du, det er sikkert åttåtrygve jenter som har spurt om dette før deg de siste ukene. Tips: Bruk søkefunksjonen.

Takk for svar, det skal jeg gjøre :o)

Skrevet

Jeg har kjøpt en kasse øl, den har som kjent 24 rom. Jeg har kjøpt importert øl av ymse slag og satt oppi. Jeg har aldri gitt ham julekalender før fordi jeg syns det er tullete, men jeg syns dette var en så strålende ide at jeg bare måtte. Han vet selvsagt ingenting, så det blir veldig moro å se fjeset hans torsdag morgen ;)

Skrevet

Jeg har kjøpt en kasse øl, den har som kjent 24 rom. Jeg har kjøpt importert øl av ymse slag og satt oppi. Jeg har aldri gitt ham julekalender før fordi jeg syns det er tullete, men jeg syns dette var en så strålende ide at jeg bare måtte. Han vet selvsagt ingenting, så det blir veldig moro å se fjeset hans torsdag morgen ;)

Det var kjempelurt!! Skal gjøre det til neste år!

Skrevet

Så jeg ønsker fortsatt svar...

Skrevet

[quote name=Vil overraske han :o)' timestamp='1133257621' post='2864944]

Så jeg ønsker fortsatt svar...

Gå til søkesiden, velg Åpent forum og skriv

julekalender mann

Skrevet

Kjøp et slips og klipp opp i 24 biter, så kan han sy det sammen og pynte seg på julaften.

Skrevet

Kjøp et slips og klipp opp i 24 biter, så kan han sy det sammen og pynte seg på julaften.

Hjertelig takk for at du tok deg tid til å svare :o)

Skrevet

Masasje, kino, leie film en kveld m.hjemmelaget pizza. Var egentlig litt vanskelig dette her....

Ta med nistekurv på søndagstur.

Gjest Flystripa
Skrevet

Dagens beste ;o)

Skrevet

*LOL*

Skrevet

God ide!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...