Gå til innhold

Melhus vgs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er besøksadressen til Melhus videregående skole?

Jeg skal dit i neste uke, og tenkte jeg skulle være ute i god tid med å finne kart, men jeg finner ikke besøksadressen noe sted. Noen som kan hjelpe meg?

Fortsetter under...

Skrevet

Hei, og takk for svar!

Men jeg har jo selvsagt sett på de sidene, og det er ikke oppgitt noen besøksadresse. Kun et postboksnummer og en postadresse. Det er en link til kart der, men den karttjenesten er nede for øyeblikket...Noen andre forslag? :)

Skrevet

Hei, og takk for svar!

Men jeg har jo selvsagt sett på de sidene, og det er ikke oppgitt noen besøksadresse. Kun et postboksnummer og en postadresse. Det er en link til kart der, men den karttjenesten er nede for øyeblikket...Noen andre forslag? :)

Hmm... det var dumt. Det blir nok vanskelig i og med at de ikke har noen gateadresse. Kan du ikke printe ut et kart over Melhus, ringe skolen og få veibeskrivelse? Tror du må over brua til Gimse.

Skrevet

Gule sider - ring dit og spør.

Ringe gule sider, mener du? ;)

Gule sider gir også bare et postnummer. Kanskje skolen ikke har en gateadresse? Høres litt merkelig ut, dessuten vil jeg bare vite sånn -ca- hvor den ligger..

Ser ut som om jeg kanskje blir nødt til å ringe skolen, ja. Men jeg har noen dager på meg enda, så jeg venter i spenning og ser om noen kloke DOL'ere klarer å finne det ut for meg først :D

Annonse

Skrevet

Hmm... det var dumt. Det blir nok vanskelig i og med at de ikke har noen gateadresse. Kan du ikke printe ut et kart over Melhus, ringe skolen og få veibeskrivelse? Tror du må over brua til Gimse.

På et såpass lite sted så står det kanskje skilting til skolen også? Dessuten vet vel folk flest hvor den er...jeg roter meg bare bort uansett, så jeg vet ikke helt hvorfor jeg tenker på å finne fram kart og sånn ;)

Skrevet

På et såpass lite sted så står det kanskje skilting til skolen også? Dessuten vet vel folk flest hvor den er...jeg roter meg bare bort uansett, så jeg vet ikke helt hvorfor jeg tenker på å finne fram kart og sånn ;)

Hehe, du skal nok finne skolen uten problemer, tenker jeg :) Bare husk å svinge av til Melhus "sentrum", det er visst ny E6 der nå.

Lykke til :)

Skrevet

Hehe, du skal nok finne skolen uten problemer, tenker jeg :) Bare husk å svinge av til Melhus "sentrum", det er visst ny E6 der nå.

Lykke til :)

Får kjøre i god tid, så ordner alt seg :) Takk!!

Skrevet

Det er ganske enkelt å finne fram. Fra hvilken retning kommer du?

Skrevet

Det er ganske enkelt å finne fram. Fra hvilken retning kommer du?

Nordfra!

Skrevet

Ah, -der- funka det, ja!

Jeg prøvde den linken flere ganger i går, men den funka ikke. Men nå er jo alt klart :D Takk!

Annonse

Skrevet

Nordfra!

Det ligger på høyre side, på andre siden av elva. Med forbehold om at veien er endre veldig mye, tar du til høyre i det første lyskrysset. Da kommer du til en smal bro som går over elva. Skolen ligger da opp en bakke på venstre side. Jeg mener det er skiltet godt, for jeg fant ihvertfall lett fram.

Skrevet

Det ligger på høyre side, på andre siden av elva. Med forbehold om at veien er endre veldig mye, tar du til høyre i det første lyskrysset. Da kommer du til en smal bro som går over elva. Skolen ligger da opp en bakke på venstre side. Jeg mener det er skiltet godt, for jeg fant ihvertfall lett fram.

Flott, takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...