Gå til innhold

Julekalender til mannen, enn kvinnen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at mange ønsker å overraske mannen sin med julekalender. Tro om noen menn blir å overasske sine kvinner med julekalender???

skorpionfisken
Skrevet

En kollega gjorde det da han var ung og nyforelsket.

Nå forbanner han hele julekalenderen, men kan ikke slutte med det nå som det er blitt en tradisjon.

Skrevet

Tror nok dette er en kvinnegreie. Så mannfolk: Om dere vil skåre en stor stjerne i boka - still opp med kalender til dama!!!!!!!!!!!!!

Om du ser rundt omkring er det nok kvinnfolka som lager pakkekalendere til bara også.

Skrevet

Er det bare jeg som syns kalender til voksne ektefeller, samboere, kjærester osv er utrolig dillete og teit?

*dukker*

Gjest Bedre før
Skrevet

Er det bare jeg som syns kalender til voksne ektefeller, samboere, kjærester osv er utrolig dillete og teit?

*dukker*

Nei, du er ikke alene. Synes det er evig nok at barna får kalender. Det er ikke måte på hva vi må bruke penger på, tenker da på julekalender for voksne. Har da aldri hørt på maken til idioti og dumhet. Dessuten er vel julekalender en barneting i adventstia. Synes det kun burde være kalender til barna med små historier i eller bilder. Disse pakkekalenderne tar jo helt av. Når det skal være CD, penger ovs blir det desidert for mye. Ikke rart disse barna er kravstore og forventer mye, det er jo foreldrenes skyld. Da jeg var liten var det kalender med bilder i, og gjett hvor fantasien løp løpsk. Det var en hærlig tid.

Skrevet

Tror nok dette er en kvinnegreie. Så mannfolk: Om dere vil skåre en stor stjerne i boka - still opp med kalender til dama!!!!!!!!!!!!!

Om du ser rundt omkring er det nok kvinnfolka som lager pakkekalendere til bara også.

Kremt.... generalisering av alle oss menn?

(akkurat ferdig med 2 sett pakkekalendre til ungene)

Skrevet

Kremt.... generalisering av alle oss menn?

(akkurat ferdig med 2 sett pakkekalendre til ungene)

Du får da 1000 stjerner i boka av meg.

Du er beviset for at INGEN REGEL UTEN UNNTAK:-)

Og det var på ingen måte meningen å fornærme noen.

Skrevet

Nei, du er ikke alene. Synes det er evig nok at barna får kalender. Det er ikke måte på hva vi må bruke penger på, tenker da på julekalender for voksne. Har da aldri hørt på maken til idioti og dumhet. Dessuten er vel julekalender en barneting i adventstia. Synes det kun burde være kalender til barna med små historier i eller bilder. Disse pakkekalenderne tar jo helt av. Når det skal være CD, penger ovs blir det desidert for mye. Ikke rart disse barna er kravstore og forventer mye, det er jo foreldrenes skyld. Da jeg var liten var det kalender med bilder i, og gjett hvor fantasien løp løpsk. Det var en hærlig tid.

Vi har alle et valg her. Gubben her i huset får ikke kalender. Men jeg lagde det til venninna mi to år på rad.

Og ungene her i huset får ikke CD'er og slike store gaver. Jeg har pakket inn sokker, div. for å lage julekort, goderier på lørdager + div. annet dill som sikkert ikke er de mest fornuftige saker. De fleste tingene til under 10,-.

Men mange av pakkene er ting vi trenger nå før jul uansett. Og vi koser oss med det:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...