Gå til innhold

Dumme boklubben

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde helt glemt ut å avbestille månedsboka i bokklubben og har nå fått en bok til 217,- som ikke er av interesse. Er det lov å sende den tilbake?

Kunne sjekket med bokklubben selv, men det er så mye lettere å spørre dere altvitende dolere.

c",)

Skrevet

Jada, du kan sende tilbake! Lå det ikke et ark med hvor det stod? Problemet er bare ofte at det koster litt, både penger og tid, så det blir ofte til at, i hvert fall jeg, beholder boken!

mvh

Petrine Eiffel
Skrevet

Ja, og det skulle være bokklubbens skyld fordi???

Skrevet

Jada, du kan sende tilbake! Lå det ikke et ark med hvor det stod? Problemet er bare ofte at det koster litt, både penger og tid, så det blir ofte til at, i hvert fall jeg, beholder boken!

mvh

Hvilket er grunnen til at Bokklubben og andre klubber overhodet eksisterer ;-)

De lever av alle dem som ikke gidder å sende tilbake.

Koster vel ca en femtilapp :(

Skrevet

Det er ikke noe problem å sende den i retur, men du må betale returportoen på 60,- eller 50,- (B-post).

Det har gått mange penger i vårt hus på returporto...

:-)

Skrevet

Ja, og det skulle være bokklubbens skyld fordi???

Det er ikke bokklubbens feil, det der din.

*geipe*

c",)

Skrevet

Det er ikke noe problem å sende den i retur, men du må betale returportoen på 60,- eller 50,- (B-post).

Det har gått mange penger i vårt hus på returporto...

:-)

Dette er faktisk *bank i bordet* første gang jeg har fått en uønsket bok i posten.

Skrevet

Du fyller ut skjemaet som følger med. Og er du lur, tar du en kopi og sparer på kvitteringen. Har sendt tilbake bøker de sier de ikke har fått, men de gir seg når du har du det. Muligens ellers også da, har ikke prøvd uten. Porto må du betale selv :-)

Skrevet

Hvilket er grunnen til at Bokklubben og andre klubber overhodet eksisterer ;-)

De lever av alle dem som ikke gidder å sende tilbake.

Koster vel ca en femtilapp :(

I know! Men jeg har meldt meg ut av alle bokklubber utenom den barna er med i nå da, det ble for mange uønskede bøker!

Gjest Rolllann
Skrevet

Har ikke lest svarene her, men du må betale 50 kr i porto opplyste de meg da jeg forhørte meg.

En dyr forglemmelse for deg!

Petrine Eiffel
Skrevet

Det er ikke bokklubbens feil, det der din.

*geipe*

c",)

Ganske voksen du vel?

Gjest Flystripa
Skrevet

Endelig tjente bokklubben noen penger ;o)

Kan du ikke gi den bort i julegave til en leseglad sjel, da?

Petrine Eiffel
Skrevet

Og noe slikt kommer fra deg?

Ja, det gjør faktisk det:-)

Skrevet

Ja, det gjør faktisk det:-)

Du må da være den barnsligste og mest usaklige personen her inne?

Petrine Eiffel
Skrevet

Du må da være den barnsligste og mest usaklige personen her inne?

Er jeg det? Hmmm, synes jeg har sett de verre jeg, men...

Skrevet

Har ikke lest svarene her, men du må betale 50 kr i porto opplyste de meg da jeg forhørte meg.

En dyr forglemmelse for deg!

Ja, det blir første og siste gang det er lov å glemme å avbestille.

Men 50 kroner er billigere enn 217 kroner, sånn ca 167 kroner billigere.

Skrevet

Endelig tjente bokklubben noen penger ;o)

Kan du ikke gi den bort i julegave til en leseglad sjel, da?

Det er en interiørbok om juledekorasjoner og julepyntig i hjemmet. En dårlig bok om juledekorasjoner og julepynting i hjemmet.

Skrevet

Ja, det blir første og siste gang det er lov å glemme å avbestille.

Men 50 kroner er billigere enn 217 kroner, sånn ca 167 kroner billigere.

Jo men du får ingenting igjen for de 50 kronene, men 167 kr kan bety mye for en stram økonomi, og boka er kansje dårlig?

Hvorfor kan du ikke lese boka først, så får du litt valuta igjen for returportoen, hihi. Det gjorde ei jeg kjenner.

Du vet, det er 8 dagers returrett, og du har faktisk returrett på boka om du ser igjennom den og ikke er fornøyd.

Gjest Flystripa
Skrevet

Det er en interiørbok om juledekorasjoner og julepyntig i hjemmet. En dårlig bok om juledekorasjoner og julepynting i hjemmet.

Huff da. Det hørtes ikke bra ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...