cecily Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 ... for veldig slitt hår. Jeg har stript håret hjemme mange ganger, men denne gangen brukte jeg en billig H&M- variant, det skal ikke skje igjen. Håret ble superslitt og enkelte av stripene ble nesten hvite, heldigvis ikke mange av dem da. Jeg trenger den beste hårkuren som er å kjøpe, men helst ikke dyrere enn ca 300,-. 0 Siter
Aryane Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Biotherm sin er veldig god, mener den kostet rundt kr 300,- sist jeg kjøpte den, da er det nok til flere ganger. Fåes i parfymeri. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Litt på siden - ikke en hårkur, men noe som gjør håret mykt og blankt: Silkeolje. Et nytt(?) produkt hos frisøren. liten flaske 200,- Trenger bare en dråpe til kort hår, osv... 0 Siter
favn Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Den beste hårkuren jeg har brukt, var fra Nivea, kjøpt i utlandet (den føres visst ikke her i landet). MYE bedre enn alle de dyre merkene jeg har prøvd. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Den beste jeg har hatt (og har) er fra L'Oréal. Kjøpt på Nikita og boksen er rosa/lilla og kremen lukter ehm..kirsebær? 0 Siter
Velouria Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Litt på siden - ikke en hårkur, men noe som gjør håret mykt og blankt: Silkeolje. Et nytt(?) produkt hos frisøren. liten flaske 200,- Trenger bare en dråpe til kort hår, osv... Sånne kurer har de ofte i "innvandrersjapper" mye billigere og de jeg har brukt har vært supre. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Sånne kurer har de ofte i "innvandrersjapper" mye billigere og de jeg har brukt har vært supre. aha! Skal sjekke ut tipset, takk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.