Gå til innhold

Anbefal meg en super hårkur

Anbefalte innlegg

Skrevet

... for veldig slitt hår.

Jeg har stript håret hjemme mange ganger, men denne gangen brukte jeg en billig H&M- variant, det skal ikke skje igjen. Håret ble superslitt og enkelte av stripene ble nesten hvite, heldigvis ikke mange av dem da.

Jeg trenger den beste hårkuren som er å kjøpe, men helst ikke dyrere enn ca 300,-.

Skrevet

Biotherm sin er veldig god, mener den kostet rundt kr 300,- sist jeg kjøpte den, da er det nok til flere ganger. Fåes i parfymeri.

Gjest Flystripa
Skrevet

Litt på siden - ikke en hårkur, men noe som gjør håret mykt og blankt: Silkeolje. Et nytt(?) produkt hos frisøren. liten flaske 200,- Trenger bare en dråpe til kort hår, osv...

Skrevet

Den beste hårkuren jeg har brukt, var fra Nivea, kjøpt i utlandet (den føres visst ikke her i landet). MYE bedre enn alle de dyre merkene jeg har prøvd.

Skrevet

Den beste jeg har hatt (og har) er fra L'Oréal. Kjøpt på Nikita og boksen er rosa/lilla og kremen lukter ehm..kirsebær?

Skrevet

Litt på siden - ikke en hårkur, men noe som gjør håret mykt og blankt: Silkeolje. Et nytt(?) produkt hos frisøren. liten flaske 200,- Trenger bare en dråpe til kort hår, osv...

Sånne kurer har de ofte i "innvandrersjapper" mye billigere og de jeg har brukt har vært supre.

Gjest Flystripa
Skrevet

Sånne kurer har de ofte i "innvandrersjapper" mye billigere og de jeg har brukt har vært supre.

aha! Skal sjekke ut tipset, takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...