Gå til innhold

Synd på gjerningsmann m/ familie

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

;-)

He he, huff og huff, men kan ikke annet enn å le av dere.

Dere var litt morsomme nå da;)

Skrevet

Like synd på mannen som på barna?! Deg om det.

Hvis du hadde fulgt med litt i denne saken, hadde du visst at mannen var sjalu og kontrollerende, og har sikkert gjort livet hennes til et helvete. Derfor ville hun skilles.

Hvor fant du den informasjonen?

Nei, jeg har ikke lest at han var en hustyrrann, har bare lest at han var snill og omgjengelig :o)

Denne saken skal ikke diskuteres her, men hvordan kan en omreisende artist ha tid til å kontrollere kona og gjøre hennes liv til et helvete, når han er så lite hjemme?

Skrevet

Ja,det var kansje litt vel drøyt å grave henne ned, høres sinnsykt ut. Han hadde egentlig god tid til å tenke!

Et uhell kan skje alle, men da ringer man selvsagt nødtelefonen.

Men er det noen som vet hvorfor han pakket henne inn i plast?var han redd for søl i bilen?

Huff, alt en lurer på ;)

Eh..hvorfor brukte han plast?

Svar nå da!

Gjest Flystripa
Skrevet

Like synd på mannen som på barna?! Deg om det.

Hvis du hadde fulgt med litt i denne saken, hadde du visst at mannen var sjalu og kontrollerende, og har sikkert gjort livet hennes til et helvete. Derfor ville hun skilles.

Takk for inside-informasjonen. Dette har ikke vært nevnt i riksavisene.

Skrevet

Takk for inside-informasjonen. Dette har ikke vært nevnt i riksavisene.

Det stod i lokalavisa.

Skrevet

Hvor fant du den informasjonen?

Nei, jeg har ikke lest at han var en hustyrrann, har bare lest at han var snill og omgjengelig :o)

Denne saken skal ikke diskuteres her, men hvordan kan en omreisende artist ha tid til å kontrollere kona og gjøre hennes liv til et helvete, når han er så lite hjemme?

Han var vel ikke akkurat omreisende artist. Han drev et firma som leide ut klovner og nisser og så påtok han seg noen klovneroller selv innimellom. Uff, det hørtes bisarr ut.

Skrevet

Eh..hvorfor brukte han plast?

Svar nå da!

Sikkert for å fjerne spor?

Skrevet

Jeg tror at alle kan drepe ved et uhell.

Fort gjort å slå til med noe i ren affekt og så er man svært uheldig å treffer "blink".

Men det er langt derfra å forsøke å skjule liket. Det hadde stoppet for de aller fleste oppegående mennesker.

De fleste hadde forsøkt å gjort det som kunne gjøres for å hjelpe vedkommende.

Skrevet

Ja,det var kansje litt vel drøyt å grave henne ned, høres sinnsykt ut. Han hadde egentlig god tid til å tenke!

Et uhell kan skje alle, men da ringer man selvsagt nødtelefonen.

Men er det noen som vet hvorfor han pakket henne inn i plast?var han redd for søl i bilen?

Huff, alt en lurer på ;)

Hvorfor han pakket henne inn i plast aner jeg ikke, men etter å ha sett på diverse episoder av "Forensic Detectives" har jeg fått med meg følgende:

Det er mer vanlig at drapsmannen dekker til liket - ihvertfall ansiktet - dersom den drepte er en nærstående.

Husker et program jeg så hvor en mann drepte kona og prøvde å få det til å se ut som om hun var blitt overfalt av en innbruddstyv. Det var flere bevis som pekte i retning av ham, men allerede da politiet ankom stedet ble de mistenksomme nettopp fordi han hadde dekket til hodet hennes med et teppe el lign.

Skrevet

Kanskje....eller kanskje ikke.

Men vi skal nok være litt forsiktige med å dømme før vi vet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...