Gå til innhold

Hva handler du inn til jul? MAT

Anbefalte innlegg

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg skal komplettere lista for årets innkjøp til julehelgen. Jeg skal IKKE løpe til butikken 5 minutter før den stenger.

Gjest Flystripa
Skrevet

Forskjell på 5 minutter og 4 uker da ;-)

Kontroll, mil, kontroll :o)

Her har vi innkjøp en gang pr 14 dager. Ett ekstra matinnkjøp til jul. Jeg _hater_ nemlig matbutikker.

Skrevet

Kontroll, mil, kontroll :o)

Her har vi innkjøp en gang pr 14 dager. Ett ekstra matinnkjøp til jul. Jeg _hater_ nemlig matbutikker.

Dere kan vel ikke oppbevare grønnsaker i 14 dager, blir ikke mye stygt? Skjønner dere har kjølerom og stor fryser ;-)

Du kan bestille alle kjedelige, tunge ting på "rett hjem", også kan du kose deg i ferskvaredisken et par ganger i uken ;-)

Gjest Flystripa
Skrevet

Dere kan vel ikke oppbevare grønnsaker i 14 dager, blir ikke mye stygt? Skjønner dere har kjølerom og stor fryser ;-)

Du kan bestille alle kjedelige, tunge ting på "rett hjem", også kan du kose deg i ferskvaredisken et par ganger i uken ;-)

Frukt og grønt og melk kan suppleres etterhvert, men jeg løper ikke innom butikken i tide og utide nei :)

Skrevet

Frukt og grønt og melk kan suppleres etterhvert, men jeg løper ikke innom butikken i tide og utide nei :)

*sukk* Føler meg overordentlig flink om jeg klarer tre dager av gangen, jeg. Og jammen er det dyrt når man går dit ofte, alltid noe man kan raske med seg :-) Du er herved matbutikkforbildet mitt ;-)

Gjest Flystripa
Skrevet

*sukk* Føler meg overordentlig flink om jeg klarer tre dager av gangen, jeg. Og jammen er det dyrt når man går dit ofte, alltid noe man kan raske med seg :-) Du er herved matbutikkforbildet mitt ;-)

Men tilbake til lista, da: ribbe, potet, rosenkål, kalukn, waldorfsalat + ekstra druer til denne, epler + svisker til stuffing, viltsaus, karamellpudding, risgrøt...

Skrevet

Men tilbake til lista, da: ribbe, potet, rosenkål, kalukn, waldorfsalat + ekstra druer til denne, epler + svisker til stuffing, viltsaus, karamellpudding, risgrøt...

Røkelaks, egg, gravlaks, sennepsaus, ekstra valnøtter til tidligere omtalte salat? Nei, dette er alt for tidlig for meg gitt, det neste er vel at du er ferdig med julegavene også? ;-)

Skrevet

Røkelaks, egg, gravlaks, sennepsaus, ekstra valnøtter til tidligere omtalte salat? Nei, dette er alt for tidlig for meg gitt, det neste er vel at du er ferdig med julegavene også? ;-)

Åååå, jeg er heldigvis ferdig med alle julegavene, mangler til mannen min da, men det skal jeg kjøpe på lørdag.

Skrevet

Åååå, jeg er heldigvis ferdig med alle julegavene, mangler til mannen min da, men det skal jeg kjøpe på lørdag.

Æsj, hører du det; ÆSJ! ;-)

Skrevet

Æsj, hører du det; ÆSJ! ;-)

Jeg hater å gå og stå i kø og MÅ alltid være ferdig før 1.desember.

Skriver opp lister, går inn i noen få butikker og kjøper alt.

I år var det plate/spillbutikk - lekebutikk - polet og dagligvareforretning. Ferdig med det :o)

Skrevet

Jeg bruker å lage ei handlesliste så lang som ett vondt år!

Gjest Flystripa
Skrevet

*hehe* Ja, det er igjen kun 5 julegaver. Resten ligger pakket inn her på kontoret *fornøyd*

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg bruker å lage ei handlesliste så lang som ett vondt år!

Jasså - og hva inneholder den lista ;o) ?

Skrevet

Masse mandariner! Er vel d viktigste..hehe

og marsipan! :) og sørlandets julebrus!

Skrevet

Jasså - og hva inneholder den lista ;o) ?

Alt.

Jeg gidder ikke å skrive lista her.

Hovedtinger:Spekemat,kalkun,biffkjøtt,ribbe,medisterkaker,julepølser,egg,melk,brus,snacks.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

egg, reker, majones, laks, sild, agurk, paprika, brus, snacks, masse frosne rundstykker, kjøttpålegg, marsipan, saft, grøt, mandel, nøtter, frukt, tvist, gløgg

Middager kjøper vi ikke inn. Vi blir invitert av slekt hele julen. Heldige oss:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...