Gå til innhold

Er du i 50 -åra???

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert frue
Skrevet

... Hva ønsker du deg i tilfelle til jul?? :o)

Har lyst å kjøpe noe kos til foreldrene min, men de har vel igrunn det meste, har man ikke det når man er 50 da?

Trenger liksom ikke mer av all denne pynten og kjøkkentingene...

Hva ville du satt pris på, noe orginalt, og helst ikke til mer enn 500,-

Fortsetter under...

Skrevet

Billetter til teater eller konsert.

Gavekort til SPA, hudpleie, fotpleie.

Vin, lilør, konjakk.

Kransekake eller andre holdbare kaker.

Delikatessevarer som du vet de liker.

Konfekt.

Igrunnen alt som ikke tar opp plass i heimen. Som du sier, vi har for mye allerede. Og det vi vil ha som skal stå framme, vil vi gjerne velge ut selv! Det er slutt på de tidene da vi stilte ut alt bare ungene hadde lagd det eller gitt det til oss. hehe...

Gjest et par ting
Skrevet

Jeg er ikke i 50-åra altså, men har noen tips. Konfekteske, blomster/plante, fruktkurv, bok, pledd til sofaen (kan være godt med et nytt), likør eller cognac, stearinlys/telys, abbonement på blad, cd eller billetter til konsert/teater.

Skrevet

Jeg ville satt pris på dekkskifte på bilen, opp-pussing (tapetsering eller nytt golvbelegg) på et rom i huset! Gavekort på pleie av ansikt, skuldre, føtter e.l. Setter også pris på et ikkevoldelig PC-spill, andre spill,bøker innenfor min hobby eller noe lokalt, fine krus. Jeg har f.eks fått varmeflaske til senga, nattsko. Blir egentlig glad for det meste...

Selv om vi har passert 50 er vi like ulike som de som er halvparten så gamle...

Skrevet

Jeg er ikke i 50-åra altså, men har noen tips. Konfekteske, blomster/plante, fruktkurv, bok, pledd til sofaen (kan være godt med et nytt), likør eller cognac, stearinlys/telys, abbonement på blad, cd eller billetter til konsert/teater.

Ja, jeg kjøpte sånn fuskepels-pledd til mine foreldre i fjor - - vet ikke om de likte det helt - men jeg ville gjerne hatt et.....:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...