Gå til innhold

HJELP, jeg blør fra rompa

Anbefalte innlegg

Gjest Hjelp.---er det kreft??
Skrevet

I dag da jeg satt på do så oppdaget jeg at papiret var gjennomtrukket av blod. Jeg venter mensen,, men det var ikke det.. Blodet kom fra rompa.. Jeg har en gang innimellom plager med hemorider, men har ikke hatt dette på en stund.. dessuten så ville jeg ha merket om det var det..

jeg ble egentlig litt forskrekket da jeg bare tisset og ikke bærset..

Noen som har hatt det samme og som kan berolige meg om at det ikke er noe farlig????

Iiiiiikkkkk

Skrevet

Du har vel presset litt hardt eller tørket deg litt for kraftig, kanskje med et billig miljøvennlig dopapir (anbefales ikke, jfr tråd lenger ned :-)

Jeg tipper det er en liten rift i endetarmsåpningen. Gror av seg selv etter en liten stund.

Skrevet

Hm, leste ikke detaljene rundt dobesøket godt nok. Vel, da er det sikkert hemorroidene som har blusset opp igjen?

Gjest anonym412
Skrevet

Det kommer an på om det er mye blod eller ikke. Er det lite blod og blodet er frisk på farge, så er det mest sannsynlig hemoroidene dine. Dersom blodet er mørkere og tydelig blandet med avføringen og/eller du har magesmerter, bør du ta kontakt med lege. Det er også viktig å ta kontakt med lege dersom dette fortsetter utover kvelden/natta.

God bedring :)

Skrevet

Sikkert som 'anonym' skriver. Helt vanlig med litt friskt blod selv om man ikke merker noe spesielt til hemorroi,, (åssen staves det), men du merker vel etterpå at det er litt hemorr.. osv.?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...