Gå til innhold

Digitale bilder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen fortelle meg hvordan jeg får digitale bilder over på vanlig fotopapir, i vanlig bildestørrelse? Er det dyrt? Har ikke printer selv. Har litt lyst å lage noen personlige julekort.

Skrevet

.

Takk for linken. Vet du om de driver med fakturagebyr og grunnpris for ordre og sånne andre små pene utgifter? Fant ikke noe om det på sidene deres, men at de ikke gjør det ville jo nesten være for godt til å være sant... :)

Gjest Madagaskar
Skrevet

Takk for linken. Vet du om de driver med fakturagebyr og grunnpris for ordre og sånne andre små pene utgifter? Fant ikke noe om det på sidene deres, men at de ikke gjør det ville jo nesten være for godt til å være sant... :)

Jeg bruker fotoknudsen. Du kan jo se der og! ;)

Er veldig fornøyd med de iallefall..og jeg har prøvd ut mye.

Skrevet

Jeg bruker fotoknudsen. Du kan jo se der og! ;)

Er veldig fornøyd med de iallefall..og jeg har prøvd ut mye.

Jeg kikket :) Men jeg skal ikke ha mer enn 3 bilder foreløpig, og da virker det litt bortkastet å betale det ordrebeløpet i tillegg...lurte på om det fins automater der man kan gjøre det selv?

Skrevet

Jeg kikket :) Men jeg skal ikke ha mer enn 3 bilder foreløpig, og da virker det litt bortkastet å betale det ordrebeløpet i tillegg...lurte på om det fins automater der man kan gjøre det selv?

Det er alltid en engangssum, enten du går ned til sjappa i byen eller tar det over nettet. På eurofoto er det vel 30 kr.

Men hvis du kjenner noen med fotoskriver er det nok det som lønner seg når du bare skal ha 3 bilder.

Ellers har du vel flere bilder sånn at du kan slenge inn en kjempebestilling i farta?

Skrevet

Det er alltid en engangssum, enten du går ned til sjappa i byen eller tar det over nettet. På eurofoto er det vel 30 kr.

Men hvis du kjenner noen med fotoskriver er det nok det som lønner seg når du bare skal ha 3 bilder.

Ellers har du vel flere bilder sånn at du kan slenge inn en kjempebestilling i farta?

Joda, har mange bilder, men ikke noe behov for å få dem ut på papir...unntatt disse tre, som var tenkt som personlige julekort. Jeg får prøve å finne noen med fotoskriver! :)

Skrevet

Joda, har mange bilder, men ikke noe behov for å få dem ut på papir...unntatt disse tre, som var tenkt som personlige julekort. Jeg får prøve å finne noen med fotoskriver! :)

Men ellers er det jo ikke voldsomt å betale 35 kr for 3 julekort da... Du ruinerer deg ikke liksom. ;)

Kanskje du kjenner noen som skal sende inn en bestilling, så kan du hive deg på.

Skrevet

Men ellers er det jo ikke voldsomt å betale 35 kr for 3 julekort da... Du ruinerer deg ikke liksom. ;)

Kanskje du kjenner noen som skal sende inn en bestilling, så kan du hive deg på.

Nei, jeg vet det :) Det ordner seg! Lurte bare på hvor mye jeg måtte regne med å betale.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...