Gå til innhold

Balsam for langt hår-tips meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke imponert over noen av de dyrere frisørhårkurene jeg har prøvd, synes de billige fungerer minst like godt.

Var det deg jeg skrev til om en Nivea-hårkur jeg prøvde i utlandet? Det er den beste jeg har brukt noen gang, mye bedre enn Kerastase feks (for mitt hår vel og merke). Dessverre ser det ikke ut til at den er å få kjøpt i Norge. Nå minnet jeg meg om at jeg skal prøve å finne den på nettet, det må jo være mulig...

Det stemmer, ja. Mitt hår trenger desperat litt næring. Skal forsøke olivenolje. Kanskje jeg skal pakke det inn og ha det i noen timer også.

Finner du den flotte hårkuren fra Nivea, tips meg gjerne om nettsiden, da er du veldig grei.

c",)

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

5

• favn

4

• Prozak

4

• Gine S

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det stemmer, ja. Mitt hår trenger desperat litt næring. Skal forsøke olivenolje. Kanskje jeg skal pakke det inn og ha det i noen timer også.

Finner du den flotte hårkuren fra Nivea, tips meg gjerne om nettsiden, da er du veldig grei.

c",)

Ok.

Gjest "skara"
Skrevet

Hvordan gikk det med håret ditt "Floka"?

Hilsen ei som er "Flokefri" :)

Skrevet

Hvordan gikk det med håret ditt "Floka"?

Hilsen ei som er "Flokefri" :)

Jeg jobber med saka :)

Hvordan visste du at jeg var her, er du den webmasterdama? :P

Gjest "skara"
Skrevet

Jeg jobber med saka :)

Hvordan visste du at jeg var her, er du den webmasterdama? :P

Nei er ikke det, men gikk igjennom de jeg hadde svart på så leste jeg om hårproblemet ditt da seru og lurte bare på hvordan det gikk med håret ditt!

Ha en flokefri natt :)))

Gjest long nose
Skrevet

Nei er ikke det, men gikk igjennom de jeg hadde svart på så leste jeg om hårproblemet ditt da seru og lurte bare på hvordan det gikk med håret ditt!

Ha en flokefri natt :)))

Ååå, det var så rart, for fem minutter etter jeg atlogga inn kom spørsmålet, og jeg har ikke vært her siden den dagen jeg la inn det hårproblemet, hehe.

Jeg lurer nå litt, da jeg vet webmaster er en av de ivrigste og mest kjente dolerne her :)

Gjest "skara"
Skrevet

Ååå, det var så rart, for fem minutter etter jeg atlogga inn kom spørsmålet, og jeg har ikke vært her siden den dagen jeg la inn det hårproblemet, hehe.

Jeg lurer nå litt, da jeg vet webmaster er en av de ivrigste og mest kjente dolerne her :)

He He vart nesten litt "spooky" detta da!

Var jo ikke meningen å skremme deg!

Er ganske fersk her men hvem er hun Web dama da?

Skrevet

He He vart nesten litt "spooky" detta da!

Var jo ikke meningen å skremme deg!

Er ganske fersk her men hvem er hun Web dama da?

Det går rykter på nettet, om at hun er et av de mest kjente faste nickene her inne, men jeg kan ikke oute... :o)

Sikkert morsomt å produsere innlegg og se hvem som svarer på alt og utgir seg for å være det ene og andre!

Men du ser ting på skrivemåten!

Gjest "skara"
Skrevet

Det går rykter på nettet, om at hun er et av de mest kjente faste nickene her inne, men jeg kan ikke oute... :o)

Sikkert morsomt å produsere innlegg og se hvem som svarer på alt og utgir seg for å være det ene og andre!

Men du ser ting på skrivemåten!

Okay takk for infon :)

Natti Natt!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...