cecily Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Inspirert av sdd sin forkjærlighet for ordet banan under her (hadde jeg vært psykoanalytiker hadde jeg nok sett sammenhengen med en bananlignende kroppsdel.. ;-) ), så åpner jeg en ny tråd om de fineste ordene i verden. Mine favorittord er sko, klø og melk. Fisk er heller ikke verst.. og banan er også ganske pent, hihi. Ord jeg ikke liker er have og mave. Jeg liker heller ikke ordene lik, kny og Jesus. Hva med dere? 0 Siter
Gjest Muffet Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Jesus er ille nok. Slenger du på kristus, blir det enda værre. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Jeg hater alle de ordene jeg også: have, mave, farve. Ganske enkelt alt som folk flest bruker G i, mens noen bruker V *grøsse* 0 Siter
Gjest om ord Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Gode ord: venn, blåklokke, engel, sjø. Ord jeg ikke liker: død, tortur, nazist, Hitler. 0 Siter
Gjest om ord Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Jesus er ille nok. Slenger du på kristus, blir det enda værre. Det er gode ord. Hat er også et ord jeg ikke liker. 0 Siter
org Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Av en eller annen underlig grunn har jeg alltid likt ordet gaffel. 0 Siter
cecily Skrevet 29. november 2005 Forfatter Skrevet 29. november 2005 Gode ord: venn, blåklokke, engel, sjø. Ord jeg ikke liker: død, tortur, nazist, Hitler. Joda, ikke hyggelige ord det, men jeg mener hvilke ord du syns klinger bra. ....kanskje ikke så lett å si at ordet tortur klinger godt i munnen, men ;-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Liker ikke ordet "fysen". (Men er desverre nødt til å bruke det ofte...) 0 Siter
cecily Skrevet 29. november 2005 Forfatter Skrevet 29. november 2005 Av en eller annen underlig grunn har jeg alltid likt ordet gaffel. *smake* nei, slett ikke verst ord, det. Men det slår ikke 'sko'. 0 Siter
amber sun Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Jeg liker ordene Vanilje Honning Lømmel Coyote * * Ord som farve, have, mave osv får jeg også krupp av. Og Jesus liker jeg heller ikke. Og et av de verste ordene jeg vet er Forvalte. *grøss* 0 Siter
cecily Skrevet 29. november 2005 Forfatter Skrevet 29. november 2005 Jeg liker ordene Vanilje Honning Lømmel Coyote * * Ord som farve, have, mave osv får jeg også krupp av. Og Jesus liker jeg heller ikke. Og et av de verste ordene jeg vet er Forvalte. *grøss* Skolt er også et stygt ord. 0 Siter
Gjest om ord Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Joda, ikke hyggelige ord det, men jeg mener hvilke ord du syns klinger bra. ....kanskje ikke så lett å si at ordet tortur klinger godt i munnen, men ;-) Da misforsto jeg litt. Ord som klinger bra: de positive ordene jeg nevnte klinger da bra. Ellers sove, lys, jordbær, sommer. 0 Siter
amber sun Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Skolt er også et stygt ord. *LOL LOL* Enig! 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Jeg hater alle de ordene jeg også: have, mave, farve. Ganske enkelt alt som folk flest bruker G i, mens noen bruker V *grøsse* Hva med "hive", altså å kaste? 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Jeg synes gugge er et festlig ord, men ikkeno fint. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Hva med "hive", altså å kaste? Neida, for det -heter- jo hive! Hige blir noe annet Hage er mye penere enn have Mage er mye penere enn mage etc.. 0 Siter
Gjest Fnatt Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Når folk sier "jaffal" istedenfor "i allefall" og "foppall" istedenfor "fotball" får jeg helt fnatt. Og folk som sier "ånkli" og "nemelig". 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Jeg har en forkjærlighet for ordet champignon, og forsøker å bruke ordet så ofte så mulig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.