Gå til innhold

De fineste ordene i verden.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjærleik

Ja, det er et vakkert ord. Mye finere enn "kjærlighet".

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

11

• cecily

8

• morsan

6

• KaVa

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

De fineste ordene i verden er, når de blir sagt av den lille kjærlige datteren min:

MAMMAN MIN!

:-)

Gjest trultemor25
Skrevet

Neida, for det -heter- jo hive! Hige blir noe annet ;)

Hage er mye penere enn have

Mage er mye penere enn mage

etc..:)

Mage er mye penere enn mage?? hihi

Skrevet

Får iblant ord på hjernen, ikke alltid de er like fine, men de holder gjerne stand en dag eller to.

Som Engelbert Humperdinck Cleopatra, Nefertiti, Galatasaray, Knut Jørgen Røed Ødegård..

Skrevet

Mage er mye penere enn mage?? hihi

Ja, jeg så det, og hadde tenkt å rette på det, men så distraherte nugattibrødskiva mi meg, så det ble ikke noe av ;) (oi, håper ingen av mødrene på foreldre og småbarn så meg nå, for hva slags menneske er vel jeg, som spiser nugatti på en helt vanlig tirsdag? :o )

Skrevet

Får iblant ord på hjernen, ikke alltid de er like fine, men de holder gjerne stand en dag eller to.

Som Engelbert Humperdinck Cleopatra, Nefertiti, Galatasaray, Knut Jørgen Røed Ødegård..

" Knut Jørgen Røed Ødegård"

LOL!!

Hver gang jeg hører det navnet på radioen, forbereder jeg meg på _den_ ivrige talen om et eller annet totalt uinteressant fenomen i verdensrommet. Han er alltid ekstremt engasjert!

Gjest trultemor25
Skrevet

Ja, jeg så det, og hadde tenkt å rette på det, men så distraherte nugattibrødskiva mi meg, så det ble ikke noe av ;) (oi, håper ingen av mødrene på foreldre og småbarn så meg nå, for hva slags menneske er vel jeg, som spiser nugatti på en helt vanlig tirsdag? :o )

Men du er voksen da, så da må det vel være lov! :) Skulle ikke voksne fått lov til å spise sjokolade liksom? Har spist 2 melkeruller bare i kveld jeg.. :( Sånn er det når man kjøper sånn 2-pack og tror man klarer å spare den andre til i morra!

Skrevet

Hehe, du er morsom!

Mij er også et fint ord, forresten.

Skrevet

Men du er voksen da, så da må det vel være lov! :) Skulle ikke voksne fått lov til å spise sjokolade liksom? Har spist 2 melkeruller bare i kveld jeg.. :( Sånn er det når man kjøper sånn 2-pack og tror man klarer å spare den andre til i morra!

Og jeg har drukket en halvliter cola og spist en kjærlighet tidligere i dag, men ikke si dét til noen heller!

Jeg går på den samme som deg hver gang. Når man kan spare så mye på å kjøpe to eller trepakning så måååå man jo nesten, men det blir jo egentlig bare dyrere, for jeg spiser opp alt samme kvelden likevel ;)

Gjest trultemor25
Skrevet

Og jeg har drukket en halvliter cola og spist en kjærlighet tidligere i dag, men ikke si dét til noen heller!

Jeg går på den samme som deg hver gang. Når man kan spare så mye på å kjøpe to eller trepakning så måååå man jo nesten, men det blir jo egentlig bare dyrere, for jeg spiser opp alt samme kvelden likevel ;)

Hehe jeg veit! Klarer ikke å ha no liggende i skapet. Men en sjelden gang så klarer jeg faktisk å glemme at jeg har noe i skapet, og da er lykken stor når jeg finner det!

Skrevet

Jeg var i ferd med å skrive kjærleik da jeg så at det er nevnt lengre ned, men gjør det likevel.

Og så liker jeg jordbær og sandstrand.

Liker ikke mark og åme!

Skrevet

Hehe jeg veit! Klarer ikke å ha no liggende i skapet. Men en sjelden gang så klarer jeg faktisk å glemme at jeg har noe i skapet, og da er lykken stor når jeg finner det!

Jeg har hukommelse som en elefant når det gjelder sånt!!

Når mamma er på besøk så er vi ute og handler, og hun spør meg alltid om vi ikke skal kjøpe inn litt snop og potetgull og sånt som jeg kan ha liggende for å kose meg med i blant. Hun har etterhvert begynt å skjønne at til Calonien kjøper man bare én dagsrasjon ;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Med fare for å bli oppfattet som fisefin. Jeg liker ikke ordene pule, fitte, pikk, kuk, ha seg med.

Skrevet

Klitoris. Vulva. Labia majoris. Labia minoris. Anus.

:-)

"............................................."

Skrevet

" Knut Jørgen Røed Ødegård"

LOL!!

Hver gang jeg hører det navnet på radioen, forbereder jeg meg på _den_ ivrige talen om et eller annet totalt uinteressant fenomen i verdensrommet. Han er alltid ekstremt engasjert!

Jeg digger sånne typer. :-)

Gjest trultemor25
Skrevet

Jeg har hukommelse som en elefant når det gjelder sånt!!

Når mamma er på besøk så er vi ute og handler, og hun spør meg alltid om vi ikke skal kjøpe inn litt snop og potetgull og sånt som jeg kan ha liggende for å kose meg med i blant. Hun har etterhvert begynt å skjønne at til Calonien kjøper man bare én dagsrasjon ;)

Hehe. Men nugatti kan jeg ikke ha i huset, til sambos store forargelse. Jeg spiser det med skje! Så det har vi slutta å ha for da slipper jeg mye kjeft.

Skrevet

Hehe. Men nugatti kan jeg ikke ha i huset, til sambos store forargelse. Jeg spiser det med skje! Så det har vi slutta å ha for da slipper jeg mye kjeft.

*humre*

-det- gjør jeg ikke, da. Men jeg kan godt smøre tykt på ja, samtidig som jeg berømmer meg selv for ikke å ha spist snop hele dagen. For pålegg kan jo ikke defineres som snop :P

Gjest papirtiger
Skrevet

Ja, det er et vakkert ord. Mye finere enn "kjærlighet".

Kjærlighet er så kjedelig. Bokmål-mennesker er bare kjærlige, mens nynorsk-folka leikar kjærleg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...