Åsemor Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Kjærleik Ja, det er et vakkert ord. Mye finere enn "kjærlighet". 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 De fineste ordene i verden er, når de blir sagt av den lille kjærlige datteren min: MAMMAN MIN! :-) 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Neida, for det -heter- jo hive! Hige blir noe annet Hage er mye penere enn have Mage er mye penere enn mage etc.. Mage er mye penere enn mage?? hihi 0 Siter
Gjest mij Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Får iblant ord på hjernen, ikke alltid de er like fine, men de holder gjerne stand en dag eller to. Som Engelbert Humperdinck Cleopatra, Nefertiti, Galatasaray, Knut Jørgen Røed Ødegård.. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Mage er mye penere enn mage?? hihi Ja, jeg så det, og hadde tenkt å rette på det, men så distraherte nugattibrødskiva mi meg, så det ble ikke noe av (oi, håper ingen av mødrene på foreldre og småbarn så meg nå, for hva slags menneske er vel jeg, som spiser nugatti på en helt vanlig tirsdag? ) 0 Siter
amber sun Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Får iblant ord på hjernen, ikke alltid de er like fine, men de holder gjerne stand en dag eller to. Som Engelbert Humperdinck Cleopatra, Nefertiti, Galatasaray, Knut Jørgen Røed Ødegård.. " Knut Jørgen Røed Ødegård" LOL!! Hver gang jeg hører det navnet på radioen, forbereder jeg meg på _den_ ivrige talen om et eller annet totalt uinteressant fenomen i verdensrommet. Han er alltid ekstremt engasjert! 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Ja, jeg så det, og hadde tenkt å rette på det, men så distraherte nugattibrødskiva mi meg, så det ble ikke noe av (oi, håper ingen av mødrene på foreldre og småbarn så meg nå, for hva slags menneske er vel jeg, som spiser nugatti på en helt vanlig tirsdag? ) Men du er voksen da, så da må det vel være lov! Skulle ikke voksne fått lov til å spise sjokolade liksom? Har spist 2 melkeruller bare i kveld jeg.. Sånn er det når man kjøper sånn 2-pack og tror man klarer å spare den andre til i morra! 0 Siter
cecily Skrevet 29. november 2005 Forfatter Skrevet 29. november 2005 Får iblant ord på hjernen, ikke alltid de er like fine, men de holder gjerne stand en dag eller to. Som Engelbert Humperdinck Cleopatra, Nefertiti, Galatasaray, Knut Jørgen Røed Ødegård.. Hehe, du er morsom! Mij er også et fint ord, forresten. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Men du er voksen da, så da må det vel være lov! Skulle ikke voksne fått lov til å spise sjokolade liksom? Har spist 2 melkeruller bare i kveld jeg.. Sånn er det når man kjøper sånn 2-pack og tror man klarer å spare den andre til i morra! Og jeg har drukket en halvliter cola og spist en kjærlighet tidligere i dag, men ikke si dét til noen heller! Jeg går på den samme som deg hver gang. Når man kan spare så mye på å kjøpe to eller trepakning så måååå man jo nesten, men det blir jo egentlig bare dyrere, for jeg spiser opp alt samme kvelden likevel 0 Siter
vilde Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Vanilje er fint. Ordet anus er ikke bra. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Og jeg har drukket en halvliter cola og spist en kjærlighet tidligere i dag, men ikke si dét til noen heller! Jeg går på den samme som deg hver gang. Når man kan spare så mye på å kjøpe to eller trepakning så måååå man jo nesten, men det blir jo egentlig bare dyrere, for jeg spiser opp alt samme kvelden likevel Hehe jeg veit! Klarer ikke å ha no liggende i skapet. Men en sjelden gang så klarer jeg faktisk å glemme at jeg har noe i skapet, og da er lykken stor når jeg finner det! 0 Siter
Gyda Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Jeg var i ferd med å skrive kjærleik da jeg så at det er nevnt lengre ned, men gjør det likevel. Og så liker jeg jordbær og sandstrand. Liker ikke mark og åme! 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Hehe jeg veit! Klarer ikke å ha no liggende i skapet. Men en sjelden gang så klarer jeg faktisk å glemme at jeg har noe i skapet, og da er lykken stor når jeg finner det! Jeg har hukommelse som en elefant når det gjelder sånt!! Når mamma er på besøk så er vi ute og handler, og hun spør meg alltid om vi ikke skal kjøpe inn litt snop og potetgull og sånt som jeg kan ha liggende for å kose meg med i blant. Hun har etterhvert begynt å skjønne at til Calonien kjøper man bare én dagsrasjon 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Med fare for å bli oppfattet som fisefin. Jeg liker ikke ordene pule, fitte, pikk, kuk, ha seg med. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Jeg liker ikke så godt ordet; tarmgass 0 Siter
Prozak Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Klitoris. Vulva. Labia majoris. Labia minoris. Anus. :-) "............................................." 0 Siter
Gjest mij Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 " Knut Jørgen Røed Ødegård" LOL!! Hver gang jeg hører det navnet på radioen, forbereder jeg meg på _den_ ivrige talen om et eller annet totalt uinteressant fenomen i verdensrommet. Han er alltid ekstremt engasjert! Jeg digger sånne typer. :-) 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Jeg har hukommelse som en elefant når det gjelder sånt!! Når mamma er på besøk så er vi ute og handler, og hun spør meg alltid om vi ikke skal kjøpe inn litt snop og potetgull og sånt som jeg kan ha liggende for å kose meg med i blant. Hun har etterhvert begynt å skjønne at til Calonien kjøper man bare én dagsrasjon Hehe. Men nugatti kan jeg ikke ha i huset, til sambos store forargelse. Jeg spiser det med skje! Så det har vi slutta å ha for da slipper jeg mye kjeft. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Hehe. Men nugatti kan jeg ikke ha i huset, til sambos store forargelse. Jeg spiser det med skje! Så det har vi slutta å ha for da slipper jeg mye kjeft. *humre* -det- gjør jeg ikke, da. Men jeg kan godt smøre tykt på ja, samtidig som jeg berømmer meg selv for ikke å ha spist snop hele dagen. For pålegg kan jo ikke defineres som snop 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Ja, det er et vakkert ord. Mye finere enn "kjærlighet". Kjærlighet er så kjedelig. Bokmål-mennesker er bare kjærlige, mens nynorsk-folka leikar kjærleg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.