Gå til innhold

De fineste ordene i verden.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, du er morsom!

Mij er også et fint ord, forresten.

Takk takk! Dere jentene holder fremdeles stand her på DOL, ser jeg. :-)

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

11

• cecily

8

• morsan

6

• KaVa

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Klitoris. Vulva. Labia majoris. Labia minoris. Anus.

:-)

"............................................."

*humre* jeg burde sett det komme.

Vulva var jo ikke slett ikke verst da. Livmor på gresk??

Gjest trultemor25
Skrevet

*humre*

-det- gjør jeg ikke, da. Men jeg kan godt smøre tykt på ja, samtidig som jeg berømmer meg selv for ikke å ha spist snop hele dagen. For pålegg kan jo ikke defineres som snop :P

Jeg liker ikke nugatti på brødskiva :/

Skrevet

Fineste ord: ametyst, aroma, tante, mormor, gudinne, vanilje, solsikke, purpur

Fæle ord: lik, målsetting, grøt, misjonærstilling

Skrevet

Jeg liker ikke nugatti på brødskiva :/

Haha, bare nettovarianten, altså? Jaja, hver sin smak. Kusina mi spiste smør med teskje da hun var liten ;)

Skrevet

jeg synes jordbær er et pent ord, men blir så god og varm av ordet sammen - alt av sammen liksom..=) glad blir jeg også!

ellers er lilla, vanilje,beby,

tott, gitar artige og fine ord syns jeg =)

et ord jeg sier masse er kult.. hehe

Gjest trultemor25
Skrevet

Haha, bare nettovarianten, altså? Jaja, hver sin smak. Kusina mi spiste smør med teskje da hun var liten ;)

Men jeg har slutta med å spise smør med skje, det gjorde _jeg_ da jeg var liten..

Skrevet

Men jeg har slutta med å spise smør med skje, det gjorde _jeg_ da jeg var liten..

*grøsse*

Skrevet

Er visst en outsider her jeg.... Har nå aldri tenkt tanken at en kan like eller mislike ORD!!!

Jeg kan like eller mislike meningen med dem, men ikke selve ordene...!

Skrevet

Har aldri tenkt over hvilke ord jeg liker best, men et ord jeg hater er kjønnslig, når noen bruker det ordet får jeg helt makk....

Skrevet

*humre* jeg burde sett det komme.

Vulva var jo ikke slett ikke verst da. Livmor på gresk??

"Vulva var jo ikke slett ikke verst da. Livmor på gresk??"

Nei, nå må du gi deg. Vulva er selve musa :-) (altså, ikke skjeden, som er "tunellen")

".........................................."

Skrevet

Nei, nå må du gi deg. Vulva er selve musa :-) (altså, ikke skjeden, som er "tunellen")

Det var da nesten, da.

Skrevet

Er visst en outsider her jeg.... Har nå aldri tenkt tanken at en kan like eller mislike ORD!!!

Jeg kan like eller mislike meningen med dem, men ikke selve ordene...!

Første gangen jeg "hørte om" det at man kunne synes noe spesielt om ord, var da jeg så en episode av Kanutten og Romeo Clive, hvor Kanutten synes at ordet "yrke" er et rart ord! ;-)

Skrevet

Umulig å høre ordet Vulva uten å tenke på Seinfeld! *lol*

Skrevet

Får iblant ord på hjernen, ikke alltid de er like fine, men de holder gjerne stand en dag eller to.

Som Engelbert Humperdinck Cleopatra, Nefertiti, Galatasaray, Knut Jørgen Røed Ødegård..

Hva med Boutros Boutros Ghali? ;-)

Skrevet

Jeg hater alle de ordene jeg også: have, mave, farve. Ganske enkelt alt som folk flest bruker G i, mens noen bruker V *grøsse*

He he, jeg har ikke ofret det så mange tankene, men jeg er helt enig med deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...