favn Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Jeg synes dor blir så...slapt - på en måte. Du kan si ordet uten å nesten uten å bevege verken lepper eller tunge, nesten som et sukk. Det er et kjedelig ord - for et kjedelig redskap... D.o..r... eller doooorrr. Snålt. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Uten å ha lest innleggene under, synes jeg "onomatopoetikon" er fint. Og så liker jeg "lilje", "april", "fruktbarhet", "molefunken" og "søken". På nynorsk er "verdsveven" et fint ord for internett, og så liker jeg "kjærleik". På engelsk synes jeg "adorable" er et fint ord. På tysk liker jeg "Habseligkeit", og så liker jeg det tyske ordet for skje, nemlig "Löffel". Det styggeste tyske ordet jeg kommer på er "Geschlechtsverkehr". 0 Siter
flisa Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Billett og Brev er de fineste ordene jeg vet! Kødde og fitte er det aller, aller verste jeg hører! 0 Siter
cecily Skrevet 30. november 2005 Forfatter Skrevet 30. november 2005 Jeg synes dor blir så...slapt - på en måte. Du kan si ordet uten å nesten uten å bevege verken lepper eller tunge, nesten som et sukk. Det er et kjedelig ord - for et kjedelig redskap... Men du kan også male det frem, "doooorrr". Nesten som en katt som maler. *prrrrrr* 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Takk, da vet jeg (omtrent) hva dor er. Det siste du skrev, skjønte jeg ikke. Jeg gadd ikke lete meg frem til det innlegget du svarte på og ettersom du skrev Dor med stor forbokstav tenkte jeg kanskje du viste til noe som helt tydelig egentlig var en skrivefeil. ) 0 Siter
DarkPink Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Umulig å høre ordet Vulva uten å tenke på Seinfeld! *lol* Hihi 0 Siter
DarkPink Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Så mange fine ord nedover her! Jeg liker prinsesse, pus, mulkt, mango, eventyr, vinterland og "make love". 0 Siter
Prozak Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Det var da nesten, da. Uhmm....ok, la oss si det :-) "......................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.