Gå til innhold

De fineste ordene i verden.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes dor blir så...slapt - på en måte. Du kan si ordet uten å nesten uten å bevege verken lepper eller tunge, nesten som et sukk. Det er et kjedelig ord - for et kjedelig redskap...

D.o..r... eller doooorrr. Snålt.

Fortsetter under...

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

11

• cecily

8

• morsan

6

• KaVa

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Uten å ha lest innleggene under, synes jeg "onomatopoetikon" er fint. Og så liker jeg "lilje", "april", "fruktbarhet", "molefunken" og "søken". På nynorsk er "verdsveven" et fint ord for internett, og så liker jeg "kjærleik".

På engelsk synes jeg "adorable" er et fint ord. På tysk liker jeg "Habseligkeit", og så liker jeg det tyske ordet for skje, nemlig "Löffel". Det styggeste tyske ordet jeg kommer på er "Geschlechtsverkehr".

Skrevet

Billett og Brev er de fineste ordene jeg vet! :)

Kødde og fitte er det aller, aller verste jeg hører!

Skrevet

Jeg synes dor blir så...slapt - på en måte. Du kan si ordet uten å nesten uten å bevege verken lepper eller tunge, nesten som et sukk. Det er et kjedelig ord - for et kjedelig redskap...

Men du kan også male det frem, "doooorrr". Nesten som en katt som maler.

*prrrrrr*

Skrevet

Takk, da vet jeg (omtrent) hva dor er.

Det siste du skrev, skjønte jeg ikke.

Jeg gadd ikke lete meg frem til det innlegget du svarte på og ettersom du skrev Dor med stor forbokstav tenkte jeg kanskje du viste til noe som helt tydelig egentlig var en skrivefeil. :o)

Annonse

Skrevet

Umulig å høre ordet Vulva uten å tenke på Seinfeld! *lol*

Hihi

Skrevet

Så mange fine ord nedover her!

Jeg liker prinsesse, pus, mulkt, mango, eventyr, vinterland og "make love".

Skrevet

Det var da nesten, da.

Uhmm....ok, la oss si det :-)

"......................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...