Gå til innhold

Kvinner og DOL

Gjest Herr og Fru Blom

Anbefalte innlegg

Gjest Herr og Fru Blom
Skrevet

Har jeg rett når jeg ser det er flertall av kvinner her på DOL? Bruker de mer tid her på DOL enn f.eks familie, hus og hjem? Er dette skrevet av en mann som synes at hvis flertallet er kvinner her, at kvinner er sytekjerringer? Er jeg mann eller...? en kvinne som tar selvkritikk? Eller forstår faktisk kvinner nå, å utnytte seg av mediet som internett og annet? Mimrer tilbake da internett kom og tusen kvinners reaksjon... Hva med å trekke tastaturfingra tilbake litt og tenke over det?? Hvorfor er DOL Gud? Oraklet?

Skrevet

Jeg tenker hovedsaklig at dette var et tussete innlegg og at det i grunn er dine pølselabber som burde blitt inndratt tastaturet.

Skrevet

Dol er ikke oraklet eller Gud, men internett er Jesus Christ Superstar!

Og alt blir enklere når man kan skrive uten å se på tastaturet. (::)

Skrevet

Hvis du ikke vet om du er mann eller kvinne, så burde du kanskje få avklart det før du stiller alle de andre dumme spørsmålene.

Skrevet

Hvis jeg var deg ville jeg roet ned champignon-inntaket - drastisk.

Du vet aldri hva du får når du spiser champignoner, og det er nettopp det som er så spennende med champignonen. Men det er også derfor champignonen kan være din fiende.

Skrevet

Hvis du ikke vet om du er mann eller kvinne, så burde du kanskje få avklart det før du stiller alle de andre dumme spørsmålene.

Hahaha!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg kan bare snakke for mannen min og meg.

Han er null interesert i dol, men han sitter hele kvelden og sjekker sånne økonomisider og kurser og gud vet hva.

Flytte på penger tar visst mye tid det. Ja , han skriver en del brev også da.

Jeg tør påstå at han ikke bruker noe mindre tid forran pc`en enn meg.

Husarbeid? Han er flink til å lage mat, han er flink til å sette ut og inn av oppvaskmaskinen og han er flink til å vaske klær.

Det er jeg også og i tillegg gjør jeg alt det andre som skal gjøres i et hus, inkl maling.

Jeg har aldri i mitt snart 16-årige samliv sett han i sving med ei vaskebøtte eller en støvklut eller støvsugeren.

Plenklipping og slikt er det også jeg som tar.

Men han skifter dekk på bilen min da, og han fylte den med spyleveske her om dagen. Han tar seg av båtene, bilene + at han har to jobber, så egentlig skal jeg ikke klage.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Slik kan det når man ikke leser hele innlegget, men stopper ved ordet sytekjerringer, før man kaster seg over tastaturet;o)

Skrevet

Hvis jeg var deg ville jeg roet ned champignon-inntaket - drastisk.

Du vet aldri hva du får når du spiser champignoner, og det er nettopp det som er så spennende med champignonen. Men det er også derfor champignonen kan være din fiende.

Sjampinjong :)

Gjest Herr og Fru Blom
Skrevet

Muligens litt misforstått ja. Poenget mitt, var at jeg synes det er et flertall av kvinner her på DOL. Og det blir spurt om så mye rart. Både trivielle ting og alvorlige temaer. Alle ser ut til å besvare alle. Inntrykket jeg sitter igjen med er; det minste problem som dukker opp i kvinners liv, så går man til DOL for å få det løst. Åhh.. jeg sølte kaffe på blusen min!! Jeg må gå inn på DOL og høre om det er smart å skifte nå... (Greit jeg trekker det litt vel langt) Men hvor langt går man på DOL? Hvor pålitelige er svarene? Med å trekke tilbake fingrene fra tastaturet mente jeg, ved f.eks samlivsproblemer, kanskje ta det opp med den det gjelder? For samliv er så mangt og individuelt, og da synes det å søke svar på DOL litt for... rart..

Skrevet

Muligens litt misforstått ja. Poenget mitt, var at jeg synes det er et flertall av kvinner her på DOL. Og det blir spurt om så mye rart. Både trivielle ting og alvorlige temaer. Alle ser ut til å besvare alle. Inntrykket jeg sitter igjen med er; det minste problem som dukker opp i kvinners liv, så går man til DOL for å få det løst. Åhh.. jeg sølte kaffe på blusen min!! Jeg må gå inn på DOL og høre om det er smart å skifte nå... (Greit jeg trekker det litt vel langt) Men hvor langt går man på DOL? Hvor pålitelige er svarene? Med å trekke tilbake fingrene fra tastaturet mente jeg, ved f.eks samlivsproblemer, kanskje ta det opp med den det gjelder? For samliv er så mangt og individuelt, og da synes det å søke svar på DOL litt for... rart..

Så du ser ikke verdien i å f.eks få høre et objektivt "du overreagerer" fra femten stykker før man går rett og skjeller ut samboeren sin?

Eller at folk søker hjelp til å takle problemer i hverdagen som de det gjelder ikke har løsningen på selv?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...