Gå til innhold

Morsomheter på web-siden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er web-ansvarlig for idrettslagets web-side og kunne tenkt meg å hatt en julekalender eller lignende. Noen som har forslag jeg kan "pynte" opp med til jul?

mener jeg har vært bort i julekalendere som kan lastes ned men nå har jeg søkt å kan ikke finne noe.

Noen?

Skrevet

Hva mener du med julekalender å laste ned? Som et bilde?

"............................................"

Skrevet

Hva mener du med julekalender å laste ned? Som et bilde?

"............................................"

Ja. Med luker bak. Fant et bilde jeg kan bruke så jeg får starte med det.

Jeg skal prøve å lage et pop-up bilde til hver luke. Førstemann som klikker får premien. De neste som åpner skal få opp et bilde om at de var for sent ute.... Det jeg ikke helt vet hvordan jeg skal få til er at luken bare skal kunne gi premie en gang.Neste gang den klikkes på vil jeg at det skal komme opp et annet pop-up-bildet om at man er for sent ute.

Jeg vil også at lukene ikke skla kunne åpnes før dagen de gjelder for.

Hmmm....

Skrevet

Ja. Med luker bak. Fant et bilde jeg kan bruke så jeg får starte med det.

Jeg skal prøve å lage et pop-up bilde til hver luke. Førstemann som klikker får premien. De neste som åpner skal få opp et bilde om at de var for sent ute.... Det jeg ikke helt vet hvordan jeg skal få til er at luken bare skal kunne gi premie en gang.Neste gang den klikkes på vil jeg at det skal komme opp et annet pop-up-bildet om at man er for sent ute.

Jeg vil også at lukene ikke skla kunne åpnes før dagen de gjelder for.

Hmmm....

Litt server-side programmering, så lar det seg enkelt løse. Du trenger en funksjon som merker en dato som velgbar, og et flagg som settes første gang den velges. F.eks. Flere måter å gjøre dette på.

"............................................."

Skrevet

Litt server-side programmering, så lar det seg enkelt løse. Du trenger en funksjon som merker en dato som velgbar, og et flagg som settes første gang den velges. F.eks. Flere måter å gjøre dette på.

"............................................."

Takk for svar. Jeg får se hva jeg kan få til :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...