Gjest webba Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Jeg er web-ansvarlig for idrettslagets web-side og kunne tenkt meg å hatt en julekalender eller lignende. Noen som har forslag jeg kan "pynte" opp med til jul? mener jeg har vært bort i julekalendere som kan lastes ned men nå har jeg søkt å kan ikke finne noe. Noen? 0 Siter
Prozak Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Hva mener du med julekalender å laste ned? Som et bilde? "............................................" 0 Siter
Gjest webba Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Hva mener du med julekalender å laste ned? Som et bilde? "............................................" Ja. Med luker bak. Fant et bilde jeg kan bruke så jeg får starte med det. Jeg skal prøve å lage et pop-up bilde til hver luke. Førstemann som klikker får premien. De neste som åpner skal få opp et bilde om at de var for sent ute.... Det jeg ikke helt vet hvordan jeg skal få til er at luken bare skal kunne gi premie en gang.Neste gang den klikkes på vil jeg at det skal komme opp et annet pop-up-bildet om at man er for sent ute. Jeg vil også at lukene ikke skla kunne åpnes før dagen de gjelder for. Hmmm.... 0 Siter
Prozak Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Ja. Med luker bak. Fant et bilde jeg kan bruke så jeg får starte med det. Jeg skal prøve å lage et pop-up bilde til hver luke. Førstemann som klikker får premien. De neste som åpner skal få opp et bilde om at de var for sent ute.... Det jeg ikke helt vet hvordan jeg skal få til er at luken bare skal kunne gi premie en gang.Neste gang den klikkes på vil jeg at det skal komme opp et annet pop-up-bildet om at man er for sent ute. Jeg vil også at lukene ikke skla kunne åpnes før dagen de gjelder for. Hmmm.... Litt server-side programmering, så lar det seg enkelt løse. Du trenger en funksjon som merker en dato som velgbar, og et flagg som settes første gang den velges. F.eks. Flere måter å gjøre dette på. "............................................." 0 Siter
Gjest webba Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Litt server-side programmering, så lar det seg enkelt løse. Du trenger en funksjon som merker en dato som velgbar, og et flagg som settes første gang den velges. F.eks. Flere måter å gjøre dette på. "............................................." Takk for svar. Jeg får se hva jeg kan få til :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.