PunkyPie Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Vi er to jenter som har tenkt oss en tur til USA i mars/april neste år. Har ikke bestemt oss for hvor vi skal dra enda. Tenkte på å leie bil og kjøre litt rundt. Har kun 10 dager til rådighet da.. Er det noen som har et reisemål å anbefale? 0 Siter
tigertrollet Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Kjøre fra San Fransisco til Los Angeles/ San Diego på kystvegen er jo en klassiker. Kunne tenkt meg det selv. Ellers er vel, av de byene jeg har besøkt New York helt klart et must å oppleve. 0 Siter
PunkyPie Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Skrevet 1. desember 2005 Kjøre fra San Fransisco til Los Angeles/ San Diego på kystvegen er jo en klassiker. Kunne tenkt meg det selv. Ellers er vel, av de byene jeg har besøkt New York helt klart et must å oppleve. Holder det med 10 dager på en sånn kjøretur i California da skal tro? 0 Siter
tigertrollet Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Holder det med 10 dager på en sånn kjøretur i California da skal tro? Se om du får tips på dette forumet: http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=139&Group=Reisetips&ThreadID=916892&Thread=Med%20leiebil%20over%20USA 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.