Gå til innhold

Jeg er så forelsket...

Anbefalte innlegg

Gjest menneroppskrytt...
Skrevet

i en god venn som jeg ikke kan få. Hele meg lengter etter ham hver eneste time i døgnet, men vi har funnet ut at vi må begrense kontakten en del... ting ble for vanskelig for ham, og han valgte å bli der han var. Er redd for å miste det han har hjemme, nettverket rundt osv...

og han venter smått...er selvsagt glad på hans vegne, men det gjør så voooondt.

What to do?

Gjest fdasjfhjdsaklfhjdksaf
Skrevet

Er han ikke singel? Hold deg unna

Gjest menneroppskrytt...
Skrevet

Er han ikke singel? Hold deg unna

Holder meg selvsagt unna. Han vet nøyaktig hvor han har meg.. og jeg vet hvor jeg har han.

Men... hvordan komme seg videre herfra? Det gjør vondt langt inn i hjerterota, og jeg orker ikke en ny femårig kjærlighetssorg..

Tante Tea, på tur med en Toller c',)
Skrevet

Beste måten å kurere kjærlighetssorg på er å kaste seg inn i et nytt forhold. Det hender det går bra.

Dere må kutte all kontakt. Jeg håper det bare var følelser mellom dere, og at han ikke var utro. Da har dere samvittigheten også å slite med i tillegg til kjærlighetssorgen.

Skrevet

Holder meg selvsagt unna. Han vet nøyaktig hvor han har meg.. og jeg vet hvor jeg har han.

Men... hvordan komme seg videre herfra? Det gjør vondt langt inn i hjerterota, og jeg orker ikke en ny femårig kjærlighetssorg..

For min del gikk det ikke over før jeg fant en ny, men da forsvant også tankene på ham som dugg for solen. :o)

Gjest Morlille
Skrevet

Hvis du kutter ut all kontakt, så blekner minnet etter hvert, selv om det kan ta tid. Det blir liksom mindre og mindre vondt for hver dag, selv om det går opp og ned i perioder. Har vært oppi det samme selv, og for min del endte det slik at maaaange år senere traff jeg ham igjen. Da var han singel. Vi gjenopptok forholdet, og nå har det vært oss i 8 år.

Skrevet

Kutt all kontakt (som andre her også sier), ikke tillat deg selv å tenke "hva hvis det hadde vært oss", tving ut tanker om han og deg ut av hodet, tillatt deg selv å sørge men ikke fall nedi kjelleren, gå ut og ha det gøy med venner, gjør masse så du blir sliten på kvelden og sovner av utmattelse!

Det tar tid før det går over, men det gjør det garantert! :-)

Lykke til.

Skrevet

Ingen lett situasjon, det kan jeg skrive under på. Forelsket meg nemlig i min beste venn, og han hadde samboer og to barn. Jeg ville ikke ødelegge noe så jeg holdt følelsene mine for meg selv, men det var en grusom tid.

Men jeg fikk ham til slutt, forholdet hans hadde skrantet lenge, og når samboeren var utro ga han opp, og jeg fikk ham.

Jeg prøver ikke å gi deg falske forhåpninger, jeg var heldig, men jeg vil råde deg til å holde deg unna, kjærlighetssorgen går nok over, det fins flere fisk i havet, prøv å se fremover, jeg vet du har det vondt nå, men tiden leger alle sår!

Klem...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...