Gjest feit og røykfri Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Jeg slutta å røyke for to måneder siden, og det har gått som smurt - bortsett fra èn ting: Jeg ESER! ! ! ! Til nå har jeg lagt på meg 6 kilo, og det er IKKE noe morsomt! Er det noen her som har slutta å røyke OG lagt på seg - og så begynt å røyke igjen? Gikk vekten tilbake til det gamle da?? 0 Siter
Gjest gå tur Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Du må prøve å trene litt eller gå turer. 0 Siter
Klara Q Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Jeg har sluttet og så begynt igjen. Tok ikke av et gram av det jeg hadde lagt på meg. I fjor sommer sluttet jeg for godt. La på meg noen kilo, men nå er de borte vekk igjen. Hold ut - ting stabiliserer seg etterhvert! 0 Siter
Gjest det er veldig individuelt Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Jeg holdt opp i over 1/2 år, la på meg, begynte å røyke igjen, kiloene sitter fortsatt godt på. Mannen min slutta også å røyke da, han er fortsatt røykfri, la på seg 10 kilo ganske fort, nå to år etter er kiloene borte. Ei venninne holdt opp å røyke i 2 år, hadde lagt på seg 13 kilo, hun begynte å røyke igjen, nå er kiloene borte. En kompis sluttet å røyke for tre måneder siden, han har gått ned 8 kilo, meldte seg inn i VK-klubben i VG da han sluttet. Så som du skjønner, 0 Siter
Excelsion Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Hva gjør du istedet for å røyke da? De fleste som legger på seg av å slutte å røyke, gjør det fordi de unner seg noe godt istedet for å røyke. 0 Siter
flisa Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Kommer aldri til å begynne å røyke igjen.Jeg har vel lagt på meg 25 kilo på 6 år.... 0 Siter
Gjest Hadde begynt igjen umiddelbart Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Kommer aldri til å begynne å røyke igjen.Jeg har vel lagt på meg 25 kilo på 6 år.... 25 kilo?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.