Gå til innhold

Røykeslutt og vektøkning

Anbefalte innlegg

Gjest feit og røykfri
Skrevet

Jeg slutta å røyke for to måneder siden, og det har gått som smurt - bortsett fra èn ting:

Jeg ESER! ! ! !

Til nå har jeg lagt på meg 6 kilo, og det er IKKE noe morsomt!

Er det noen her som har slutta å røyke OG lagt på seg - og så begynt å røyke igjen? Gikk vekten tilbake til det gamle da??

Skrevet

Jeg har sluttet og så begynt igjen. Tok ikke av et gram av det jeg hadde lagt på meg.

I fjor sommer sluttet jeg for godt. La på meg noen kilo, men nå er de borte vekk igjen.

Hold ut - ting stabiliserer seg etterhvert!

Gjest det er veldig individuelt
Skrevet

Jeg holdt opp i over 1/2 år, la på meg, begynte å røyke igjen, kiloene sitter fortsatt godt på.

Mannen min slutta også å røyke da, han er fortsatt røykfri, la på seg 10 kilo ganske fort, nå to år etter er kiloene borte.

Ei venninne holdt opp å røyke i 2 år, hadde lagt på seg 13 kilo, hun begynte å røyke igjen, nå er kiloene borte.

En kompis sluttet å røyke for tre måneder siden, han har gått ned 8 kilo, meldte seg inn i VK-klubben i VG da han sluttet.

Så som du skjønner,

Skrevet

Hva gjør du istedet for å røyke da?

De fleste som legger på seg av å slutte å røyke, gjør det fordi de unner seg noe godt istedet for å røyke.

Skrevet

Kommer aldri til å begynne å røyke igjen.Jeg har vel lagt på meg 25 kilo på 6 år....

Gjest Hadde begynt igjen umiddelbart
Skrevet

Kommer aldri til å begynne å røyke igjen.Jeg har vel lagt på meg 25 kilo på 6 år....

25 kilo??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...