Gå til innhold

Sex-veddemål

Anbefalte innlegg

Gjest leve i trua
Skrevet

Nå ble jeg plutselig glad for at jeg blir sjekka opp så lite, jeg er ganske enkelt for pen.

Ja, du kan jo

Fortsetter under...

Skrevet

Ut i de små timer stiger promillen og desperasjonen, og sjekkerne spør kanskje alle, uansett om de er pene, stygge, tynne, tykke, unge, gamle.

Og så legger de sikkert godt merke til "nye" damer på stedet, som f eks har vært et annet sted før mem så har kommet til sted X utpå natta. er man en slik "fersking" i lokalet er vel sjansen stor for at man får "tilbud"!

"Ut i de små timer stiger promillen og desperasjonen"

Den er jeg med på, men ikke resten! Men du får ha hjertelig takk for velment trøst ;)

Kom på en episode jeg bare må fortelle om, det er første og eneste gang jeg _virkelig_ har blitt sjarmert på byen.

Jeg var med en venninne på byen, og vi ble sittende på et bord og prate med noen venner av henne. Han ene viste meg mye oppmerksomhet og sa hyggelige og sjarmerende ting osv uten å være pågående. Men jeg følte det var min plikt å opplyse mildt men bestemt om at jeg hadde kjæreste, og at det ikke ville bli noe med noen da.

Det romantiske er at han likevel ble hos meg _hele_ kvelden og bare prata om løst og fast. (Og tro meg, jeg merker forskjell på "liksom vennlig og håpe og få til sengs" og bare vennlig.). Det kom ei blond berte med puppa ute og satte seg på fanget hans, og sa hun hadde "sett ham ut" og ville han skulle bli med å danse. "Beklager" sa han uten å blunke jeg har funnet kvinnen i mitt liv..." =D

Noe så romantisk?

Skrevet

Ja, du kan jo

For du vet sikert alt om hvordan "sjokka ja" ser ut?

Skrevet

"Ut i de små timer stiger promillen og desperasjonen"

Den er jeg med på, men ikke resten! Men du får ha hjertelig takk for velment trøst ;)

Kom på en episode jeg bare må fortelle om, det er første og eneste gang jeg _virkelig_ har blitt sjarmert på byen.

Jeg var med en venninne på byen, og vi ble sittende på et bord og prate med noen venner av henne. Han ene viste meg mye oppmerksomhet og sa hyggelige og sjarmerende ting osv uten å være pågående. Men jeg følte det var min plikt å opplyse mildt men bestemt om at jeg hadde kjæreste, og at det ikke ville bli noe med noen da.

Det romantiske er at han likevel ble hos meg _hele_ kvelden og bare prata om løst og fast. (Og tro meg, jeg merker forskjell på "liksom vennlig og håpe og få til sengs" og bare vennlig.). Det kom ei blond berte med puppa ute og satte seg på fanget hans, og sa hun hadde "sett ham ut" og ville han skulle bli med å danse. "Beklager" sa han uten å blunke jeg har funnet kvinnen i mitt liv..." =D

Noe så romantisk?

Og i dag er dere gift? ;-)

Jeg har forresten aldri vært utsatt for så kraftige sjekkeforsøk som under mitt eget utdrikningsparty! Og av menn som var gift/samboer!

Det virket som om de ville synes det var en ekstra fjær i hatten å kunne få i seng en vordende brud tett oppunder bryllupet!

Skrevet

Jeg har forresten aldri vært utsatt for så kraftige sjekkeforsøk som under mitt eget utdrikningsparty! Og av menn som var gift/samboer!

Det virket som om de ville synes det var en ekstra fjær i hatten å kunne få i seng en vordende brud tett oppunder bryllupet!

Hehe, nei, men jeg har tenkt mye på ham, spesielt nå når jeg er blitt singel igjen.. =p

Det er ingenting som sjarmerer meg så mye som menn som virkelig står på og viser at de vil ha akkurat _meg_ og bare meg.

Fy søren altså, sånne ekle menn skulle hatt deng. Jeg blir skremt av at det er så mange av dem. Måtte jeg aldri bli sammen med en sånn en! Du ble ikke sjarmert håper jeg? =p

Skrevet

Hehe, nei, men jeg har tenkt mye på ham, spesielt nå når jeg er blitt singel igjen.. =p

Det er ingenting som sjarmerer meg så mye som menn som virkelig står på og viser at de vil ha akkurat _meg_ og bare meg.

Fy søren altså, sånne ekle menn skulle hatt deng. Jeg blir skremt av at det er så mange av dem. Måtte jeg aldri bli sammen med en sånn en! Du ble ikke sjarmert håper jeg? =p

Ha ha, nei ingen fare for det akkurat! ;-)

Jeg skjønte jo hvorfor flere menn fra samme vennegjeng var ekstra ute etter meg og ikke en av mange skjønne venninner - hva enten de var i parforhold eller ikke! ;-/

En av dem fortalte til en venninne at det nesten gikk litt sport i det blant dem å bedrive sjekking. Men han innrømmet overfor min venninne at etter at han fik barn hadde han endelig skjønt at han ikke burde være utro mer, og siden da hadde han bare "sprukket to ganger"!

Hvor gammelt er barnet ditt, da, spurte min venninne.

- 6 mnd!!

Annonse

Skrevet

Ha ha, nei ingen fare for det akkurat! ;-)

Jeg skjønte jo hvorfor flere menn fra samme vennegjeng var ekstra ute etter meg og ikke en av mange skjønne venninner - hva enten de var i parforhold eller ikke! ;-/

En av dem fortalte til en venninne at det nesten gikk litt sport i det blant dem å bedrive sjekking. Men han innrømmet overfor min venninne at etter at han fik barn hadde han endelig skjønt at han ikke burde være utro mer, og siden da hadde han bare "sprukket to ganger"!

Hvor gammelt er barnet ditt, da, spurte min venninne.

- 6 mnd!!

*bite tennene sammen og telle til ti*

Skrevet

*bite tennene sammen og telle til ti*

Ja, ikke sant? *S* Skikkelig sjarmtroll!!

Men det var tydeligvis noen i gjengen som ikke var av samme kaliber som disse casanovaene, for en av dem kom bort til meg utpå kvelden og roste meg for min standhaftighet og at min kommende mann var heldig!!

Jeg tenkte at gud hjelpe meg - hva er det egentlig de er vant til av damer, når en som er trofast på utdrikningslaget sitt fortjener ros!!!

Skrevet

Ja, ikke sant? *S* Skikkelig sjarmtroll!!

Men det var tydeligvis noen i gjengen som ikke var av samme kaliber som disse casanovaene, for en av dem kom bort til meg utpå kvelden og roste meg for min standhaftighet og at min kommende mann var heldig!!

Jeg tenkte at gud hjelpe meg - hva er det egentlig de er vant til av damer, når en som er trofast på utdrikningslaget sitt fortjener ros!!!

Hehe. Jøss, det høres ut som et utdrikningslag som styrka selvtillitten det der hvertfall, hvis folk tilogmed kom bort til deg og roste deg for at du stod imot =)

Skrevet

Hehe. Jøss, det høres ut som et utdrikningslag som styrka selvtillitten det der hvertfall, hvis folk tilogmed kom bort til deg og roste deg for at du stod imot =)

;-)

Som sagt: Jeg led ikke noen store kvaler ved at jeg holdt meg på matta!! ;-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Akkurat det opplevde jeg også :-)

En fyr var helt på gråten over at jeg skulle gifte meg, nå når han endelig hadde funnet meg!

Men han var ikke den eneste som ville sjekke meg opp den kvelden. Så bruder har nok en egen utstråling.

Skrevet

Akkurat det opplevde jeg også :-)

En fyr var helt på gråten over at jeg skulle gifte meg, nå når han endelig hadde funnet meg!

Men han var ikke den eneste som ville sjekke meg opp den kvelden. Så bruder har nok en egen utstråling.

He he! :-)

Gjest leve i trua
Skrevet

Er vel ganske kjent at de som skryter mest av utseendet, som regel har minst grunn?

Annonse

Gjest leve i trua
Skrevet

Er vel ganske kjent at de som skryter mest av utseendet, som regel har minst grunn?

Skrevet

Men når man først er inne på å "artsbestemme" dolere ut fra det de skriver her inne:

Hvordan vil du karakterisere den som ikke gjenkjenner en artig kommentar og tror at det dreier seg om selvskryt? ;-)

Skrevet

Ja, men nå var dette nettopp ikke skryt, men bare en humoristisk vri. Hun sa tross alt at hun ikke blir sjekket opp så ofte, og dro en nærmest ironisk konklusjon over det.

Jeg syntes det var tøft.

Med mindre du svarer noe fornuftig nå, så avslutter jeg diskusjonen her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...