Gå til innhold

Bilverksted i Trondheim

Anbefalte innlegg

Jeg har spurt om dette for et knapt år siden også, men jeg spør igjen, i tilfelle det er noen som har noen flere tips nå.

Er det noen som vet om et rimelig, men bra nok, bilverksted i Trondheim? Jeg har vært på EU-kontroll med bilen, og har noen punkter med ting som skal rettes opp. Ikke veldig store ting noen av dem, men det blir jo lett dyrt fordet.

Tips mottas med stor takk!

Jeg vet om Snap drive (hvor jeg ikke skal), og Lønnsethagen, der har jeg vært før. Jeg har jo sett andre verksteder rundt om også, men aner ikke noe om dem.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208342-bilverksted-i-trondheim/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg bruker Snap Drive på Sorgenfri, det er det rimeligste alternativet for min del. De er nøyaktige også, og gjør en god jobb.

Skal du skifte eksosanlegg, drar du på Svendsen eksos på Nardo.

En gang jeg skulle ha reparasjon på bilen min, så dro jeg til Snap drive og fikk prisoverslag på drøyt 7000 kroner, og så sjekket jeg på to andre verksteder, som begge antydet rundt 3000, og jeg endte opp med å betale 2800..derfor liker jeg ikke snap drive ;)

En gang jeg skulle ha reparasjon på bilen min, så dro jeg til Snap drive og fikk prisoverslag på drøyt 7000 kroner, og så sjekket jeg på to andre verksteder, som begge antydet rundt 3000, og jeg endte opp med å betale 2800..derfor liker jeg ikke snap drive ;)

Hvor var det du fikk det billigere? Man vil jo helst ha jobben utført bra, og billigst mulig....

På SnapDrive inluderes EU-godkjenningen i prisen, mens andre steder må man gjerne tilbake til NAF for å få bilen godkjent..

Gjest Calóni

Hvor var det du fikk det billigere? Man vil jo helst ha jobben utført bra, og billigst mulig....

På SnapDrive inluderes EU-godkjenningen i prisen, mens andre steder må man gjerne tilbake til NAF for å få bilen godkjent..

Det var dessverre rundt 55 mil unna, så det er litt upraktisk å ta seg dit nå :/ EU-kontrollen var inkludert der også. Det er nesten så det er verdt å ta en telefon dit og høre, om jeg kan spare veldig mye på det, og så kjøre ned dit, skal allikevel dit snart, men tenkte jeg skulle la bilen stå hjemme, da.

Men jeg skal få en nøyaktig utredning på hva som må gjøres av et verksted nå, og når jeg først har den lista, så kan jeg ringe rundt og høre, tenker jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...