Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tror eller tør vel egentlig ikke håpe at noe av dette har med graviditet å gjøre, men synes det er merkelig. Det er ca 6 dager til forventet mens, så det er jo tidlig for symptomer uansett. Men jeg som aldri har matlyst er konstant sulten nå.(måtte til og med stå opp en natt for å spise) For et par dager siden fikk jeg stikkende smerter i underlivet ca. hvert 5. minutt etter at jeg hadde lagt meg. Det var ikke bare litt vondt! Får plutselig ikke sove om natta lengre, men er supertrøtt hele dagen... I natt lå jeg og samboeren min og pratet og plutselig fikk jeg sånne ryggsmerter at jeg knapt kunne røre meg. Da jeg våknet idag var de borte. Mye merkelig på en gang, men ikke så mye av dette kan vel uansett tolkes som graviditetssymptomer. Måtte bare skrive det her for å høre om noen vet noe jeg ikke vet... hehe. Dere er jo så smarte her:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/208345-n%C3%A5-skjer-det-mye-rart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehehehe... har visst minus i IQ i dag... men jeg håper dere skjønte hva jeg mente! Må gå på jobb igjen, men jeg håper det ligger noen svar her og venter når jeg kommer hjem:) Må bare si at dette forumet har vært til stor hjelp... tror samboeren min hadde blitt sprø hvis jeg skulle kommet til han med alt:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...